Heliweekend Venlo komt er aan !!

Dat is balen Gerrit! Zeker met zulke weinig voorkomende heli's moet het moeilijk zijn voor de dieven om dat te slijten aan andere personen. Goed marktplaats ed in de gaten houden.

@wrobijns; haha , dat was geheel wederzijds ! , maar zo gaat dat , wel grappig ! behalve bij laurens , want die had jaren lang een fotoavator .
mvg ferry

MVC Jupiter en piloten bedankt voor de geweldige dag!

... mooie nieuwe grasmat

... lekkere hamburgers

... lekker veel wind:onweer:
... lekker veel zon :zon:

... lekker veel foto's :thumbsup:

Volgende keer ben ik weer van de partij!

Groetjes,
Emile :cool:

En een paar van mijn foto's:

Patrick zaterdagavond:
venlo2008019nc4.jpg

venlo2008037vt3.jpg

Jurrien maakt zich klaar voor nachtvliegen:
venlo2008049cb9.jpg

Walter met dingen die het daglicht niet verdragen:
venlo2008051qz8.jpg

Joop van Lent met een 30 jaar oude, gyroloze schaalheli:
venlo2008055aw3.jpg

even een bericht van mij in de nacht van 17 op 18 mei is er in gebroken bij mij thuis en zijn alle heli, inclusief zender,s etc gestolen. het gaat om 2 raptors 90 compleet 1 turbine compleet 1 nova compleet en 1 keer shuttle compleet een fc 28 en een mc 4000 multiplex op de heli,s en in de zenders staat mijn naam in gerrit de gram als iemand wat weet of hoort dan hoor ik het graag van diegene..... de ene raptor was er 1 van marcel van raak en 1 van richard dijkgraaf ze zijn alle 2 heel herkenbaar alvast bedankt grtz gerrit de gram

Gerrit,
Waarom maak je niet een eigen topic met een pakkende tekst, zodat je jou heli's en spullen beter kunt beschrijven, en hopelijk dat zo eerder iemand deze spullen van jou gaat herkennen.
Veel sterkte, met zulk een drama.

Grt,
Eric.

De beste piloten van nederland bezig zien was echt geweldig. Heb van die dag veel genoten, en een bedankje aan patrick voor je hulp (ben al een stuk verder geholpen maar is nog niet perfect nog) en aan walther voor de gezelligheid en goede organisatie.

Beter laat dan nooit:

Het was weer fantastisch!!!

Super hoe het iedere keer verloopt en hoe gezellig het is!

Ik ben nu nog aan het nagenieten van de muggen die tijdens het nachtviegen een ware lekkernij in mij zagen :-) ... in jullie ook?

Oh en Walter geniet van de heerlijk in je koelkast gekoelde M&Ms ;-)

Tot op 3D Masters of in Venray (meeting) of in Valkenburg!

Greetz,

Michiel.

Ik ga Nederlands eer proberen hoog te houden :-)

Wij hebben elkaar geloof ik misgelopen zondag :-(
Was jij diegene met krullen en ook (net als ik :-)) je vriendin bij had?

Maar maak ik uit je mail op dat je naar 3DM komt?

Groeten,

Michiel.

Ik ga Nederlands eer proberen hoog te houden :-)

Wij hebben elkaar geloof ik misgelopen zondag :-(
Was jij diegene met krullen en ook (net als ik :-)) je vriendin bij had?

Maar maak ik uit je mail op dat je naar 3DM komt?

Groeten,

Michiel.

Jaja, de lange met de rooie :thumbsup:
Ik kom alleen maar kijken bij 3dmasters en ik hoorde al van walther dat er een nederlander met een synergy meedeed.

Walther herken ik nu wel, maar als je ik daar zie loop ik wel even langs om te buurten :D

Zet hem op he !

p.s ik neem wel een flinke toeter mee om je aan te moedigen (natuurlijk niet onder het vliegen hehehe)

Ok dan!

Ik zal mijn best doen en ik spreek over een kleine 5 weken, kom je op vrijdag of al op donderdag? Welke hotel zit je? Of kom je 1 dag?

Groeten,

Michiel.

Ok dan!

Ik zal mijn best doen en ik spreek over een kleine 5 weken, kom je op vrijdag of al op donderdag? Welke hotel zit je? Of kom je 1 dag?

Groeten,

Michiel.

weet ik nog niet zeker, ik ben dan met mn vriendin op vakantie bij me pa (derby, niet ver) en hij heeft het helivirus ook erg te pakken dus we gaan zeker kijken... welke dag/dagen vlieg jij? dan kom ik op die:D

Laatst bewerkt:
Ja het was een prachtige avond de 21ste juni. Prima organisatie Walter en de bbq zag er ook zeer goed uit al heb ik moeten passen door enorm veel tandpijn...

Ook het nachtvliegen was prima, geen wind en nog zeer warm ook, wel zeer laat donker natuurlijk. Wel zal ik tegen volgende keer een verlichte kap moeten voorzien want dat viel toch tegen.

Mooie foto Laurens, bedankt!

a2es8ak0s8.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
@ DaMiGe Vrijdag en zaterdag ben ik actief, op zondag zijn de finals, een goede kans dat Jurrien hier in komt, maar mezelf geef ik geen kans. Dus kom gewoon alle dagen ;-) dan zit je altijd goed!

@Jurrien Echt top hoe je vliegt Jurrien, ik vond het erg knap! Zeker tijdens het nachtvliegen... Dat je alles nog zag met zo weinig verlichting! Super! Tot over 4 weken!

Groeten,

Michiel.

gestolen heli,s

Gerrit,
Waarom maak je niet een eigen topic met een pakkende tekst, zodat je jou heli's en spullen beter kunt beschrijven, en hopelijk dat zo eerder iemand deze spullen van jou gaat herkennen.
Veel sterkte, met zulk een drama.

Grt,
Eric.

als ik wist hoe dat ik dat moet doen dan deed ik dat wel wel helaas is mijn pc kennis niet zo groot ik baal er nog steeds wel van want vliegen zit er gewoon niet in dit jaar maar bedankt voor je reactie gerrit de gram

Back