Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maarten,
Bij mijn kleine Baby worden de vleugels met 2mm verenstalen pennetjes aan elkaar geprikt. Die nemen dus helemaal niks op, ze houden enkel de vleugels op hun plek. Alle kracht loopt via de struts - die ook van 2mm verenstaal zijn, waaromheen een houten profiel. De struts worden eigenlijk alleen op trek belast dus die hoeven ook geen buiging op te vangen. Best slim als je er over nadenktJe mag met de echte Baby dan ook geen negatieve figuren vliegen want dan knikken de struts.
Van uitdagen houdt jij wel, hè!!!Kleine verbetering voor Dirk:
07.00 vliegtuigen en warme kleren in de auto
07.30 naar het werk
11.30 omkleden
11.35 weg van het werk
12.45 op Langevelderslag
17.00 voldaan naar huis
19.00 accu's opladen voor zaterdag
Ja logisch. welke modelbouwer/-vlieger zou dat niet willen!
Weet je mijn Möwe nog in Stompetoren?
Maar 80 cm meer spanwijdte en meer dan het dubbele gewicht. Kwam makkelijk los. 3 kg is eerder heel erg licht naar mijn gevoel.
Gr. Dirk.
Ben daar voorzichtig mee.Volglas dus daar kan je in de stromende regen nog mee vliegen![]()
\Ja, ik ben er ook. Uurtje of 12:00?
Talon doet het heeeel goed op LVS!!...de mijne heeft nog steeds geen nieuwe hoogteservo anders zou ik hem ook wel vaker meenemen.
Ik neem de climaxx, m`n goudgeleragbak en denk ik ook de limit mee, ook al zal het voor de eerste wel weer te hard waaien