Hellingvliegen maasvlakte

Berry, Vincent;
Ik kan mij, heroverwegend, toch wel vinden in jullie bezwaren; dus wat mij betreft trek ik dit initiatiefje terug en houden we het centraal.
Hoop julie spoedig weer eens te treffen aan de Maasvlakte!:D

@Raymond. Met zuidelijke wind op het oude duin moet het lukken met de Ka-7. Daar is zeker ook genoeg ruimte om op het strand te landen.
Het nieuwe ZW-strand is wat aan de lage kant vrees ik. Ik heb het noordelijk duin nog niet van dichtbij gezien maar vanaf zee ziet die er hoger uit. Maar daar staat de wind niet goed voor.

Ik heb zondag 2 verjaardagen dus ik ga er niet bij zijn helaas.

Justus

Zijn er meer mensen die willen gaan morgen? Ik ben er nog niet uit. Ik wilde komen met mijn buurman, maar die moet einde van de middag weer thuis zijn. Windfinder geeft echter dat pas vanaf het middaguur de wind er langzaam in komt, waarbij het later in de middag pas leuk wordt. Het is voor mij net wat ver om te gaan zitten wachten op wind, zeker als we er alleen staan. De regen lijkt erg mee te gaan vallen. Wat denken jullie?

Ik ben van plan om morgen te gaan, tenminste als er wind is.

Als het in de morgen nog niet zo hard waait kan ik altijd nog met de dlg daar vliegen en later met de Spirit.

Douglas komt ook:p

groet

Terence

Hmm, toch maar eens voorzichtig met vrouwlief praten. Of sterker, zo dadelijk eerst maar shoppen, en daarna met vrouwlief praten... Later meer..

Groet,

Jacob Bos

Jacob, ik zie dat jij ook al jaren ervaring hebt met 'kneden'. Dat doe je goed! ;)
Het zou toch wel eens gezellig kunnen worden.

Morgen is het wintertijd, en dus gaat de zon al om 17:20 onder.
Het begint pas rond 16:00 echt een beetje te waaien.

Ik vind het allemaal net wat te karig, en sla morgen over.

Geen wind = niet vliegen. Ik had het voornemen om vroeg te komen, maar als er pas wind is na 14:00 uur neig ook ik naar 'niet'...

Morgen is het wintertijd, en dus gaat de zon al om 17:20 onder.
Het begint pas rond 16:00 echt een beetje te waaien.

Ik vind het allemaal net wat te karig, en sla morgen over.

Kom op!

Het zal niet spectaculair worden, maar...

Om 11:00 is het 5 m/s goed te vliegen en om 14:00 al 8 m/s.
Het zal wel koud zijn maar voor de meeste modellen wind goed genoeg.

Rick

Kom op!

Het zal niet spectaculair worden, maar...

Om 11:00 is het 5 m/s goed te vliegen en om 14:00 al 8 m/s.
Het zal wel koud zijn maar voor de meeste modellen wind goed genoeg.

Rick

Ik sluit me er bij aan, ik kom morgen:p
Er zijn ook nog lichte kisten toch

tot morgen

Terence

Mooi, lekker geshopt, was erg gezellig ;)

Dus morgen verwacht ik weer veel gezelligheid op de Maasvlakte!

Omdat ik best wel een eindje mag rijden maak ik de echte go-no go beslissing op het laatste moment. Zal morgen misschien wel wat mensen willen bellen, wie denkt er het eerste te zijn en hoe laat is dat dan? Misschien een PB naar mij voor uitwisselen telefoonnrs?

@terence: hoe laat vertrek jij?

Groet,

Jacob Bos

Tot morgen! (alleen heb ik hier niet echt lichte kisten...) Ik vertrek morgen rond de klok van 10:00, ff samen een ontbijtje nuttigen met de vrouw.

Ik kom ook. Buurman is pas rond 11-half 12 terug van een andere afspraak, dus ik ben er pas rond 13 uur. Dan heb ik tenminste ook meteen wind! De Ka-7 komt mee, het zou leuk zijn als ik die een paar rondjes op ooghoogte kan laten draaien.

@Raymond,

Nee jouw fototoestel maar mee. Ga ik ff kijken of ik er wat mooie plaatjes van kan maken... Hier 4 toestellen mee, waaronder Sneeuwwitje. Nu maar hopen of ie ook op de foto wil...

Waar is de exacte locatie? Misschien dat ik even langs kom met mn vriendin om te kijken.
Kan iemand misschien op maps even een prikker plaatsen met link?

Back