Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zaterdag en zondag staat er een lekkere wind, in een richting waar we de nieuwste plekken kunnen inwijden, west-noord-west tot west-zuid-west.
Rick
dus ik wil me nog even verduidelijken: Ik zou graag komen tot een draadje waarop zo sober mogelijk alleen maar contactinfo komt betreffende: ik/wij gaan vliegen; zie het als een open rondmaillist: onderlinge afspraken kunnen dan verder via PB lopen.Mmm, zie het nut niet in van een 'dubbel' draadje..
Rick,
Welke dag ben jij aanwezig? Ik ben dat weekend vrij en kan beide dagen. (niet 2 dagen, maar een van de dagen) Ik wil in iedergeval een van de dagen gaan vliegen. Enne, goed idee zo'n draadje. Zoals het er nu naar uitziet word het zondag, maar met 80% kans op regen? Zaterdag noorderwind, lijkt mij niet mogelijk om te vliegen...
Aan Berry, als oer-topicstarter van dit huidige draadje vraag ik toch: zou je liever hebben dat dit in dit orginele draadje meer meldingen en oproepen terecht komen of toch beter als apart element?