Ik zie goede ideeën!
Als je komt vliegen, heb je eigenlijk al te weinig tijd.
Ik was er van 10:00 tot 14:00, maar het voelt alsof je een uurtje geweest bent. Nou zitten er zelfs mafkezen bij die 5 uur in de auto zitten!
Dan wil je optimaal gebruik maken van de beschikbare tijd, en niet gehinderd worden door tijdregeltjes. Dus ik hoop dat half uur op/ half uur af afvalt.
De Maasvlakte lijkt me groot zat. De combatters kunnen prima op het oude slufterduin vooraan op de klif. De condities voor combat zijn daar echt ideaal.
Dan rechts de wat grotere bakken, en links de kleinere kistjes.
Verder een beetje rekening houden met elkaar, en probeer zoveel als mogelijk achter elkaar aan te vliegen. Of dat nou links of rechtsom is, maakt dan ook niet uit.
Helemaal 100% werkend krijg je dat nooit, maar alle beetjes helpen.
Als iemand een speciale kist wil vliegen, mag hij wat mij betreft best wat privé vliegtijd claimen. Dan kom ik ook eens toe aan foto's / video schieten! En als ik dan toch wil vliegen, loop ik een stukje verder.
Er was een rode kist (Van Arjan?) die tot twee keer toe met behoorlijke snelheid echt rakelings op ooghoogte langs het pilotenrijtje vloog. Ik stel voor dat we daar een rode kaart voor gaan verzinnen!
Groet,
Vincent