Hellingzweef Kouwe klauwe treffen 2005

hallo , is het terug in ZOUTELANDE, en mogen er een paar stoute Belgskes meedoen. wij hebben nogwel wat citroenjenever om te koudekleumen, en de dorstigen te verwennen.

Simen, natuurlijk! Iedereen is welkom. Het duin is immers niet van ons, en hoe meer mensen hoe meer vreugd.

@Bertus: Ik vlieg uit principe, nooit op zondag.

Laat ik dat ik dat nu ook nooit doen..

Dus, Bertus, noem een zaterdag en ik kom d'r an!!!

Wellicht ga ik "derde" kerstdag naar Slufter (maasvlakte), eindelijk die Baby invliegen.
Mochten er mensen dan willen komen vliegen, dan zou ik zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Hoi Berrie ik heb het aankomende week erg druk met bouwen.
Ik kan helaas dan echt niet :oops:
Maar ik kom zeker en keer.
Waar het dan is maak me niet uit.
Als het maar een beetje droog blijft.

hoi hoi

vliegen er ook epp schuimpies mee ?????
zodat er nog ergens tegen aan valt te vliegen :P ?????
aangezien ik dat het leukste van helling zefen vindt ??? we doen het nu ook op de vuilnis belt in wekerom maar das lang niet zo stijl en leuk + dat we met weinig man zijn ....?????
deze kistjes bouwen we eigenlijk altijd speciaal voor texel (zie clips) maar hoogswaarscheinlijk gaat dit niet door misschien is deze meeting wel een alternatief ??? kzal eens rondvragen op de club....

des te meerzielen des te meer vreugt of niet soms ?????

mvg. Dennis

Wij komen met EPP Schuimpjes af( K10) en wat doen we als de wind verkeerd zit , gewoon de overkant ( HOOFDPLAAT ) vliegen NOORDERWIND bedoel ik . mogen wij ook met onze EPP tjes op U vliegen.

EPP, depron, hout, glas.. alles is welkom.

EPP combat? Sure, zolang je alleen degene beukt die het niet erg vinden gebeukt te worden. (Dus je EPP model niet in een snelle glasbak drukken svp ;))

@Simon, als de wind verkeerd staat, gaat het niet door. Tenzij iemand alternatieve vlieglocaties heeft??

@bertus en benny:

Ook voor mij (en voor VanderKooij senior) geldt het zelfde.

Sterke voorkeur dus voor zaterdag! Ik ben al verscheidene keren op Zoutelande geweest en ik moet zeggen: Ik heb erg veel zin om me weer een keer van het duin te laten blazen door een flinke Zuidwester!

Ik wens iedereen fijne kerstdagen!

Omdat er toch veel interesse is in de zaterdag, en ik geen negatieve reacties hoor, heb ik ook wat zaterdagen toegevoegd. Op de vorige meeting op zondag, bleek trouwens dat het weer de dag daarvoor nóg beter was geweest. Nu is de kans op goed weer dus groter. Echter wordt het gezamelijk plannen zo wel lastiger. :roll:

Eventuele zaterdagen toegevoegd:

Zaterdag 1 jan, lijkt mij niet handig.
Zondag 02 jan, 12.05 laag water (-156)

Zaterdag 15 jan, 11.29 lager water (-198)
Zondag 16 jan, 12.25 lager water (-188)

Zaterdag 12 feb, 10.26 nog lager water (-210)
Zondag 13 feb, 11.06 nog lager water (-203)

Als iedereen nou HIER invult wanneer je er bij goed weer bij zal zijn (als je dat al weet), kunnen we snel zien hoeveel animo er is.

wat noemt U koud ?

afb12600.jpg

afb12601.jpg

:roll: wij Belgskens zijn geen serreplantjes he.

Hé Joost mooi lijstje.
Ik heb mijn data al ingevuld hoor.
Hartelijk bedankt voor de mogelijkheid van zaterdag

volgens het lijstje zal het nu Zaterdag niet zijn, bedankt Joost voor de hulp van de foto's, en voor het maken van de lijst. :roll:

simendewulf zei:
volgens het lijstje zal het nu Zaterdag niet zijn
?
Volgens welk lijstje zal wat welke zaterdag niet zijn?

De lijstjes sluiten niks uit, je ziet alleen hoe druk het wanneer zal zijn bij mooi weer.
Als we nu alleen de dag met de meeste mensen kiezen, en het weer is niet goed (die kans is groot) zijn we nog nergens.

ja dit is waar, maar we moeten nu eenmaal gokken he wat het weer betreft, een ding weten we zeker het zal geen 25 ° worden , en de wind kan men ongeveer 1 week op voorhand voorspellen.
voor Zondag is het Zuid West 5 bf, 33 km per uur, met windstoten van 48 km, en bewolkt.

Ik zal er zijn.
Ik heb erg veel tijd. Geen wedstrijden. Heb geen indoor kist. Niet teveel schade gevlogen in 2004. En geen geld voor wat nieuws.

Dus heb ik HIER ingevuld wanneer ik kan.

Henk

Back