T
Theo Coenen
Guest
De avond voor dat we naar Zoutelande gingen heb ik nog staan zweven aan de duinen bij de Punt, dit is een stukje strand nabij Westenschouwen (Burgh-Haamstede) direct naast de Oosterscheldedam. De wind stond toen daar recht op de duinenrij en ondanks dat ze niet zo hoog zijn als in Zoutelande was er goed te zweven. Na een klein uurtje in de lucht te zijn geweest nam de wind toe en moest ik veel moeite doen om nog redelijk tegen die wind in te komen en niet over de duinen geblazen te worden. Ik heb toen met vrij veel moeite mijn zwever aan de rand van de duinen/strand neer kunnen zetten.
Op vrijdag avond stond ik daar rond 17:00 uur weer, en toen stond de wind weer perfect, dus met de fiets snel terug naar de camping om te eten om daarna weer terug te komen om te zweven. Tijdens het eten begon het te regenen en tot mijn schrik viel die recht naar beneden en was het daarna vrijwel windstil tot laat in de avond.
Op vrijdag avond stond ik daar rond 17:00 uur weer, en toen stond de wind weer perfect, dus met de fiets snel terug naar de camping om te eten om daarna weer terug te komen om te zweven. Tijdens het eten begon het te regenen en tot mijn schrik viel die recht naar beneden en was het daarna vrijwel windstil tot laat in de avond.