Hellingzweefmeeting 2005?

Is er al animo om in Zoutelande op de bult te gaan vliegen?
Worden er al data geprikt?
Ik wil ook eens van de partij zijn.... 8)

Grtx Frank

Roy Brown en ikke zitten ook al te wachten en hebben onze modellen al klaar voor een hellingzweef meeting...........................................

Toch gek dat die Limburgers nu toch alweer als eerste staan te springen voor hellingzweven in Zeeland..............

Theo Coenen zei:
Toch gek dat die Limburgers nu toch alweer als eerste staan te springen voor hellingzweven in Zeeland..............

Theo, voor als je het nog niet weet: Soerendonk (Zoerik) ligt in Brabant.... :wink:

De animo om te hellengzweven is er niet minder om 8)

misschien is zo'n meeting de reden om terug servotjes in de vleugels van mijn swift te steken.

niet veel werk maar het moet er ooit van komen.

Peter

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Wanneer gaan we ? :banana:

Theo en Roy, mag ik met jullie mee. je komt toch langs mij ;-)

Frank Stevens zei:
Theo Coenen zei:

Theo, voor als je het nog niet weet: Soerendonk (Zoerik) ligt in Brabant.... :wink:

De animo om te hellengzweven is er niet minder om 8)

Maar je vliegt normaal in Limburg!!!!!!!!!!!!! 8) :lol:

simendewulf zei:
ik zou het niet doen, beter deze ARF-Modell HURON

Waarom niet Simen?
De Salto is een heel andere klasse zo te zien, maar vliegt ie zo veel slechter? Ik ben zeer gecharmeerd van de Salto.

Zo te zien heeft de HURON een veel lagere vleugelbelasting, zal dus duidelijk anders te vliegen zijn. Heeft ie rolroeren?

Frank

Ik ga dit weer in de gaten houden.

Denk ook eens aan de "alternative" locatie, strand Slufter op de Maasvlakte.......

inderdaad is de SALTO een ander toestel, maar hij moet heel wat wind en snelheid hebben om goed te vliegen.
als U eens de APACHE bekijkt veel minder geld en kan goed uit de voeten ( of zijn het vleugels) met een verminderde V STELLING .
Geen goede ervaring met de salto ( was van STAUFENBIEL) zal wel dezelfde zijn denk ik. en voor Zoutelande gemakkelijker landen met een APACHE of dergelijke.

De Microfloh's die ik zien vliegen heb vlogen echt schitterend, formidastisch om te zien vliegen.
Ik heb er ook al 2 zien knoeien met een kleine Salto (Staufenbiel) en die gingen echt niet goed. Na wat ik gezien heb zou ik geen salto van die grootte nemen...

ook zeer goed te gebruiken in Zouteland is de swifty van Simprop, licht en snel en boven op de duin gemakkelijk te landen.
Gaat gemonteert de koffer in.

De Destiny van Valentais ook een mooi model. Heeft iemand hier wat meer info over? Lijkt me een coole kist voor op de helling!

Cu,
Xander

Back