Hellingzweven

daar waar gevlogen word is, inderdaad op de helling waar de mensen naar de lager gelegen parking aan de zee wandelen,
en landen doen we langs de kant van de bunkers .

De helling aan de parking is ook uiterst geschikt ... als de wind meer vanuit dat gat komt.

Soms nog veel beter als daar waar de mensen naar de parking aan zee wandelen.

Greetz

Tim

oh leuk, cant wait om daar eens te vliegen, maar zal nog tijdje duren, ouders kunnen nu niet meer voeren :?

mvg

gaan er nog mensen naar de caps met wie ik zou mogen meerijden deze week?

mvg ;)

Spijtig Sam, de wind is ons niet gunstig .
gans de week Noorderwind, en dan is het niets op de Cap,
vakantie afgelopen zeker deze week?

inderdaad, jammer dus, misschien eens in het weekend dan he :D

toch bedankt norbert :D

mvg

inderdaad msh in het weekend, maar kunnen je ouders U mischien dan tot hier ( EVERGEM ) komen, want jouw huis staat toch ver
uit de weg .

norbert, men ouders zullen me wellicht wel willen voeren hoor naar evergem :)

heb wel nog 1 probleem, ik heb nog geen vervanger voor die carbon buis in de easyglider, maw zo'n staalbuis, waar vind ik dat?

@chris, zou idd leuk zijn moest je ook meekunnen :D

in de gamma, hubo (bij praktisch elke doe het zelf zaak te vinden ... en ja die heb je echt wel nodig als er een beetje wind staat op de cap) het is geen vervangbuis ... Je schuift de 6 mm ijzerstaaf door de carbonbuis ... en zet ze vast met een stukje hout er tussen te klemmen.

2F@st4U.:[BE zei:
:.]in de gamma, hubo (bij praktisch elke doe het zelf zaak te vinden ... en ja die heb je echt wel nodig als er een beetje wind staat op de cap) het is geen vervangbuis ... Je schuift de 6 mm ijzerstaaf door de carbonbuis ... en zet ze vast met een stukje hout er tussen te klemmen.

Bij mij is het draadeind precies even lang als de koolstof ligger

bij ons ook, maar als je wat wild vliegt begint het te leven ... en dat wil je liever niet. Dan slaagt ie van links naar rechts als de staaf kan beginnen verschuiven.

Ik spreek uit eigen ervaring. (Wel niet lichtzinnig omgegaan met de EG, in serieuze stormen gevlogen ;-) )

Greetz

Back