na een tijdje er tussenuit te hebben gelegen door omstandigheden ben ik weer terug op het forum! en omdat ik geen nieuwe draadjes wil openen omdat deze nog bestond ga ik hier verder. hopelijk krijgen we meer enthousaistelingen (ofoziets). die ook gaan bouwen.
Om even een update te geven. Mijn "oude" burns staat al bijna 2 jaar op de kast nou. de plastichuizen waren uitgesleten waardoor nieuwe lagers geen zin had en ik telkens alles kaal reed. Dus netjes opgepoest en netjes weggezet en hij rijd ook niet weg.
Maar sinds een aantal dagen een gloednieuwe kyosho burns wrak op de kop getikt! en oow mijn god wat is het een wrak! Helaas had de persoon van de verkoopsite er niet bij gezegd dat het voorste diff eigenlijk kapot was.. en er missen 2 banden en het tankje. Zo zijn er verschillende onderdelen overigens die missen en of beschadigd zijn. Maar de basis is goed. Hij heeft niet veel gelopen, helaas wel eens wat stenen tegen gekomen denk ik zo. Nou komende tijd dus weer knutselen tot er een werkende kyosho burns staat! Voor het eind resultaat kijk maar een paar reacties terug. Zo komt deze er weer uit te zien (misschien iets anders, ligt aan de onderdelen die ik kan scoren) Maar als iemand nog 2 velgen+band heeft zou dat geweldig zijn. de rest kom ik nog wel aan. Maar binnenkort nog foto's van dit geweldige nieuwe project!!
Ps. volgens mij past een stalen tandwiel van een kyosho inferno (ook een oudje) ook op de burns. Hopelijk kan ik een zon tandwiel een keer bemachtigen zodat ik het eens kan testen. scheelt weer een hoop euro;s want zon plastic geval gaat telkens kapot.
Oja de aanpassings lijst voor deze auto:
*allu bodemplaat 3mm
*radiobox (protech waarschijnlijk)
*tankje (ook protech)
*kogellagers (deels van me show model deels nieuwe)(show model zijn ook nog nieuwe)
*3,5cc force factory (afkomstig van een protech phaser rs)
*re3ly uitlaat
*radio plaat 3mm poly
*voorbumpert
*17mm hex (6kant) aansluitingen ivm banden
*steuntjes om het diff te blokkeren zodat deze niet van het motorblok af kan komen (zie eerdere posts voor uitleg)
en natuurlijk alles netjes oppoesten/polijsten/verven en doen. want wat er nou opzit is een puinhoop.
Oja en misschien een trekhaak voor mn aanhanger. Die heb ik gebouwd zodat mijn elektro drifter erop kan.
Binnenkort foto's van het nieuwe project!