Past hier niet helemaal, wegens inferno DX, maar goed, er zitten toch heel wat burns onderdelen op.
Hier is wat ik verzameld heb voor een toekomstige opbouw, redelijk vergelijkbaar met de spullen van Littlebird:
Bodemplaat is goed, net als al het mechanische. De radiobox is di van een enigma, net als de sideguards die toevallig heel goed passen. En het tankje is van... een enigma.
Ik heb nu eenmaal redelijk wat enigma onderdelen verzameld gezien die moeilijker te vinden (zullen) zijn. Als ik ergens een wrak te koop zie voor weinig, ga ik er snel om. En sideguards en radiobox en zo zijn nu niet meteen de dingen die ooit vervangen moeten worden. Dus gebruik ik ze maar hier.
Ik ben even aan het twijfelen of ik misschien van de inferno DX een elektro maak. Redelijk wat investering, wat tegen mijn principes is. Maar bv even met mijn zoontje rijden met de "grote" auto's, vraagt altijd wat geduld en voorbereiding met de nitro's. En nog geen 3 jaar zijnde, heeft hij dat niet. En de zondag even in de tuin met nitro rijden... nogal wat lawaai.
Ik ga mij dus eens moeten informeren, naast wat hier op het forum te lezen valt. De inferno kan het zeker aan lijkt mij en bovendien heb ik geen nitro motortjes meer in reserve liggen... En ik haal liever geen andere auto leeg, want dan rijdt deze zeker nooit meer...