Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Fijn om te zien dat deze funtana dan toch nog netjes wordt heropgebouwd. Hopelijk gaan veel mensen nu inzien dat zulke kisten repareren sneller gaat en goedkoper is dan nieuwe bouwen. En daarna zijn ze soms nog steviger dan tevoor! Zelf heb ik ook al heel wat uit de vuilbak gered![]()
Wat schiet er nog van over?
ow?? hier ook nog een hersteller bouwer hoor!![]()
Wow, ja alles beter vast zetten he ;-). Ik dacht eerst eventueel voor reserve onderdelen maar pff![]()
Die zaten oorspronkelijk goed vast trouwens..
maar zeg nu zelf, hoe dikwijls check je of die nog vastzitten in deze maat van kisten? ik nooit, maar ga er wel maar eens mee beginnen nu ;-)
ik heb nog 2 goeie vleugels van de 1e ;-)
Op de foto kunt ge het ni goed zien, ma tis toch goed kapot, de hele linker flank is stuk, vleugelbevestiging is stuk, dus das met instelhoeken beginne kl**e, alle dwars spantjes tussen voorkant vleugel en achterkant cockpit zijn over/weg, cockpit & motorkap kapot, rudderservotray kapot, rudder voorlijst weg enz..
Toch heel wat werk aan.. en ik vrees nooit meer evengoed vliegend te krijgen, alleen al de romp terug mooi recht en ongetorst krijgen lijkt me al een serieuze opgave, maarja..
En gerepareerde kisten vliegen bij mij altijd beter omdat ze dankbaar zijn dat Ik ze weer tot een nieuw leven heb gewekt .
Mvg Johan