Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oh ik had nog niet alle reacties op mijn vraag gelezen.. die lipo ziet er wel gelikt uit, dat zou dus gewoon passen? is dat dan even groot als een 4 cellen pakket, dus gewoon met glastape erin vast tapen? er zit nu zo'n cellenhoudertje in, moet dat er dan uit en dan gewoon plat op het chassis tapen?
eerstvolgende stap maar ffe servootje kopen, en dan toch keertje zo'n 1s lipo saddle erin ;-) electronica komt wel goed, heb nog een eenvoudig hobbyking setje met een 380 motor in 540 behuizing-motortje (10t. ezrun).
leukbedankt voor de tip!
jammer zag dat hij op de website ook al op sold out stond..
iemand nog een tip voor wat betreft banden, voor Haarlem, op towerhobbies zag ik allemaal verschillende soorten van Jaco, maar geen idee welke hardheid beetje leuk is om uit te proberen.
TowerHobbies.com | Shop by Category: R/C Car Wheel / Tire Set - 1/12 Scale
iemand nog een tip voor wat betreft banden, voor Haarlem, op towerhobbies zag ik allemaal verschillende soorten van Jaco, maar geen idee welke hardheid beetje leuk is om uit te proberen.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0093p?&C=CJK
Maar sinds we gisterenavond de baan toch redelijk hebben aangepast, kun je weer opnieuw beginnen...Ik rijd bij MACH magenta achter, en lilac of double pink voor.
Maar sinds we gisterenavond de baan toch redelijk hebben aangepast, kun je weer opnieuw beginnen...![]()
Maar sinds we gisterenavond de baan toch redelijk hebben aangepast, kun je weer opnieuw beginnen...![]()
Uhhmm... Is dat EZRun setje geschikt voor 1S LiPo? 1S LiPo is toch echt minder spanning dat 4 celletjes NiMH. Anders moet je er een boostertje of 2S LiFE ontvanger accuutje bijprakken.
Wel is 1/12 met 1S vergeleken met 1/10 op 2S veel gevoeliger op de dalende accuspanning, dus een 1S 6000mAh is gewoon sneller dan een 1S 5000mAh, ook al gebruik je er maar 3500mAh van.
Dus Alexander, mocht jij aan 1S denken voor je WGT (gok ik) dan zou ik toch voor een beetje redelijke capaciteit gaan.
Martin, deze aanname van jou is niet volledig waar. Er zijn accu's waarvan de 6500 Mah versie "minder hard" loopt dan de 5500Mah versie, door de afgegeven spanning / het vermogen.
Groet Robert