Het 1:12 Topic

Kon niet wachten op de ombouw set van x-ray dus ik heb zelf wat gemaakt zodat de lipo in de lengte richting kan liggen van de auto..

ADSC_0173.jpg

ADSC_0172.jpg

Nou maar kijken hoe hij gaat vanavond anders zet ik alles weer over..
Wat een mazzel dat ik 2 auto's heb

Groeten

John

--------------------------------------------------------------------------------

Goedendag luitjes, ik zie door de bomen het bos niet meer en wil aan jullie vragen welke 2 a 3 types 1/12 zijn heden de beste? ik zal er hooguit mee racen indoor op tapijt. is tegenwoordig nog dat je je banden moet afdraaien of zijn ze al kant en klaar te koop?

Groetjes de enige echte BZB

Kon niet wachten op de ombouw set van x-ray dus ik heb zelf wat gemaakt zodat de lipo in de lengte richting kan liggen van de auto..

ADSC_0173.jpg

ADSC_0172.jpg

Nou maar kijken hoe hij gaat vanavond anders zet ik alles weer over..
Wat een mazzel dat ik 2 auto's heb

Groeten

John

heeej john,

is de xII nu in de lengte wel in balance? of wegen de esc ontvanger net zo veel als de lipo?
anders is dit voor mij wel interessant hihi

mbg Hans

Ziet er leuk uit John, heb je weer nice in elkaar geknutseld :D

Ga je nog wel voor de X12 dan of laat je die nu voorbij gaan?

Ik weet niet hoe het gaat met de auto wat het rijden betreft dat zie ik straks wel en ook hoe de balans in de auto is ..fingers crossed.
Ik weet het nog niet van de x12 heb er foto,s van gezien op de iic
Hij is wel anders en heeft side tubes maar voor het wk vogend jaar schaf ik hem toch aan denk ik.
Hans ik laat het je wel weten hoe het is gegaan.

Groeten

John

Laatst bewerkt:
als het goed is heeft je auto voor en achter 2 balanc gaatjes waar je hem op kunt zetten.
dan heb je het zo gezien of je lood bij moeten plakken

mvg hans

Weet ik Hans ga ik vanavond allemaal uitvogelen.
Heb een kleine aanpassing gedaan aan de middenpost van aluminium die is aan 1 kant vlak afgeschuurd waardoor de lipo meer naar binnen kan hij is nu volgens mij goed in balans..

Groeten

John

--------------------------------------------------------------------------------

Goedendag luitjes, ik zie door de bomen het bos niet meer en wil aan jullie vragen welke 2 a 3 types 1/12 zijn heden de beste? ik zal er hooguit mee racen indoor op tapijt. is tegenwoordig nog dat je je banden moet afdraaien of zijn ze al kant en klaar te koop?

Groetjes de enige echte BZB

Hallo BZB

Zo'n beetje de huidige auto's waar mee gereden wordt zijn Serpent,X-ray en CRC je moet kijken wat voor jou het beste is ook wat betreft het kopen van spare parts.
De banden moet je nog steeds afdraaien zou wel mooi zijn als je de banden op verschillende diktes kon kopen maar dat is helaas niet zo.

Groeten

John

Jammer John, ;-)

Dit jaar komt Mobgums met voor gesneden banden op de wedstrijd maten. Ik weet ze even niet uit mijn hoofd maar dacht iets van 41(F) en 43(R)mm

En kun je het nou niet hebben dat mijn Asso sneller is, en noem je hem daarom niet ;-)

Groet Robert

Jammer John, ;-)

Dit jaar komt Mobgums met voor gesneden banden op de wedstrijd maten. Ik weet ze even niet uit mijn hoofd maar dacht iets van 41(F) en 43(R)mm

En kun je het nou niet hebben dat mijn Asso sneller is, en noem je hem daarom niet ;-)

Groet Robert

Hij had ook eigenlijk Serpent, Asso, Vdesign en CRC moeten zeggen. De rest zie je bijna niet :p

Shepherd TeamC Benelux

bij the border zie ik inderdaad voorgesneden bandjes, asso ga ik denk ik voor, moeten daar nog hop ups op?

Oops sorry was er dus wel een paar vergeten ja...mea culpa...

Weet jij wanneer die banden er komen Robert of zijn ze al op de markt.

Groeten

John

bij the border zie ik inderdaad voorgesneden bandjes, asso ga ik denk ik voor, moeten daar nog hop ups op?

Asso rijdt goed uit de doos.

Enige hopups zijn wat veertjes. Ik reed vorig jaar (ben dit jaar nog niet in de hal geweest) met een blauwe centerveer en blauwe zij veertjes. de veertjes op de king pin heb ik altijd "stock standard" gebruikt.

Ging goed gisteren 10.3 maar had op het laatst wat problemen met de regelaar maar dat heb ik nu opgelost denk ik..

Groeten

John

welke rollout word er nu zo'n beetje op haarlem aangehouden? En is dat veel verschil met vorig jaar?

Laatst bewerkt:
Back