Eén geweldig weekend was het.
Allereerst mijn dank aan Hugo, Rick, Pascal S, Markus, en alle andere harde werkers die de Masters of 12 Scale mogelijk hebben gemaakt.
Zoals Frans al aangaf had ik met de Kwali wat problemen, ik kreeg de auto maar niet goed. en kon mij met 6 tiende verschil nog net 8ste in de C finale maken.
Zondag merkte ik waardoor de auto niet goed ging, mijn draagarmen werden opgetild door de servo. Stom, maar ik verbeterde het.
Zondag ging stukken beter, de auto lag als een tank op de baan, en ook de motor liep goed hard in combinatie met de accu's.
De eerste finale kon ik na 8 minuten mijn auto van plaats 8 naar plaats 4 sturen.
De tweede finale kon ik na 8 minuten, en hele pittige gevechten van plaats 8 naar plaats 3 sturen.
De laatste finale was erg gaaf, veel gevechten gehad, en gestoeid op de baan, maar uiterst netjes, geen tikjes of beuken, gewoon inhalen als het kan, het niveau was erg goed te noemen, Helaas maakte ik een klein foutje in de laatste ronden en moest ik mijn 3de plaats in leveren voor een 4de plaats. Daardoor raakte ik in de C finale net naast het podium en werd ik 4de in de C (20 overall).
Een geweldig weekend was het, met een auto die zondag heerlijk reed, waarin veel lol was, en erg mooie race momenten, zeker in de laatste finale toen Frans "wel aardig" ging! Nog bedankt voor de tips Frans!
Op naar de volgende Masters of 12 Scale!
Iemand al foto's of filmpjes gevonden?
Groet Robert
PS: Joost, you make the "Diff"-erence :wink: