Het afstellen van een carburateur van een model race auto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist al waar de sproeiers voor waren.
En doe niet zo negatief allemaal.

Dan vraag ik me af waarom je hier dan toch nog zulke vragen komt stellen? En waarom je toch nog naar een modelbouwwinkel bent gegaan om je motor af te laten stellen... ;)

En als je toch zo alwetend ben, kun je ook wel zelf uitvogelen of die failsafe geschikt is voor je auto, neem ik aan. :)

Booh dit forum heeft zo'n kut mensen hier he waarom geef je uberhaupt antwoord.
ik hoef jullie kut antwoorden niet meer.Jullie weten er zelf niks vanaf vandaar zeggen jullie andere topics ja ja

Booh dit forum heeft zo'n ... mensen hier he waarom geef je uberhaupt antwoord.
ik hoef jullie ... antwoorden niet meer.Jullie weten er zelf niks vanaf vandaar zeggen jullie andere topics ja ja

Je bent hier in ieder geval niet echt om nieuwe vrienden te maken, in plaats van zo kinderachtig te reageren kan je beter je energie steken in het lezen van de stickies waar 'belangrijk' voor staat. Deze zijn in het leven geroepen door zeer ervaren rc-ers/medeforumleden om beginnend rc-ers een eerste stap in de goede richting te geven. Heb je deze gelezen dan weet je ook meteen wat je waar moet plaatsen.
Wat mij betreft mogen de laatste post uit dit topic verwijderd worden.

Jottem, waarom zal je in een sticky-topic over het afstellen van een motor een vraag stellen in welk topic je weer een vraag kan stellen over een failsafe????

Je kunt ons wel voor alles uitmaken maar je had ook gewoon een nieuwe topic kunnen starten of even eerst de zoekfunctie kunnen raadplegen over deze BMI failsafe en dit topic verder met rust kunnen laten.
En ja, die gaat vast wel werken.

Booh dit forum heeft zo'n kut mensen hier he waarom geef je uberhaupt antwoord.
ik hoef jullie kut antwoorden niet meer.Jullie weten er zelf niks vanaf vandaar zeggen jullie andere topics ja ja

Booh, proficiat, je staat alweer een stapje dichterbij een ip-ban van dit forum. :)
Maar goed, blijkbaar weten wij er allemaal niets van af, dus zoek jij misschien je heil beter op een ander forum.

Deze posts kunnen inderdaad beter verwijderd worden door een mod, want dit komt deze hele sticky ook niet ten goede.

SORRY ALLEMAAL,
Ik was gister een beetje kwaad sorry voor het uitschelden en taalgebruik.
Maar er zijn zoveel verschillende topics dat ik geen zin heb om ze allemaal te lezen.
Daarom vroeg ik raad naar iemand die al langer op dit forum zit en me kan vertellen welk topic ik dat moet vragen.
Nou ja, nogmaals sorry.

GR thomas

Heel netjes dat je je excuses aanbied en bij deze ook geaccepteerd wat mij betreft.
Deze hobby kost nu eenmaal wat tijd en geduld en soms is het lastig om al de sticky's door te lezen.
Maar heel veel staat daar wel in uitgelegd. Dus neem je tijd ervoor en bekijk alles eens rustig door op een regenachtige dag bijvoorbeeld.

M.v.g. Mark

Helemaal met Mark0126 eens, geduld word echt beloont en zal je zien dat je deze hobby nog veel leuker gaat vinden. Respect voor je excuus zouden sommige een voorbeeld aan kunnen stellen.
:p

boys help me ik kan ma auto niet afstellen ik ben nieuw in het segment haha kan iemand helpen? :$

Tuurlijk kunnen we helpen ..... Lees alle topics bovenaan in de topiclijst maar eens aandachtig een keertje of 3~4 door ....

Vooral het topic waar je nu in gereageerd hebt is een belangrijke voor je ;)

Toch niet te geloven dat er in dit topic al 3 of 4 keer na elkaar dezelfde vraag wordt gesteld en dat er ook nog iedere keer een verwijzing naar dit topic wordt gegeven en dat er dan nog steeds mensen met dezelfde vraag komen aanzetten. :lol:

re

Toch niet te geloven dat er in dit topic al 3 of 4 keer na elkaar dezelfde vraag wordt gesteld en dat er ook nog iedere keer een verwijzing naar dit topic wordt gegeven en dat er dan nog steeds mensen met dezelfde vraag komen aanzetten. :lol:

Denk dat we dit ook nog vaak aan onze jongsten moeten uitleggen maarja, wat is een betere manier om ze op te voeden door ze gewoon te laten lezen. Heden ten dage leest bijna geen kind meer dus dat klinkt misschien wel vreemd voor ze..? (geintje) Misschien dat ze juist na dit gelezen te hebben met hele specifieke vragen komen zodat wij echte antwoorden kunnen geven!

Nou dan zet ik er dit bericht bij.
Dankzij de sticky,s idd een keer of 2 a 3 te lezen en het daadwerkelijk te proberen met afstellen is het mij ook gelukt. desnoods print je het uit als je gaat rijden of schrijf op wat er aan de hand is als je rijd(heb ik ook gedaan dan kijk je of er nog meer mensen deze problemen hebben gehad op dit forum)en lees goed welk antwoord ze daar op gekregen hebben.
Of lees nog een keer de stickys.

Geloof me het helpt echt,ik heb het ook gedaan en hij rijd nu echt super.
Misschien nog iets te rijk maar is wel lekker voor de smering.;)

Bedankt Forum helemaal top,en natuurlijk de mensen die de moeite nemen andere mensen te helpen.:D

Kijk eindelijk iemand die snapt hoe het werkt en ook de moeite heeft genomen om het te snappen :thumbsup: ;) Vooral het nemen van die moeite is voor een hoop mensen die hier iets vragen al te veel gevraagd :nooo:

Ik heb alle sticky's op m'n MP4 speler gezet, plus de Tuning filmpjes van TRaxxas en HPI, werkt perfect als je buiten bezig bent :mrgreen:

Geluid loopt alleen 5 minuten achter...

Hallo,
Mijn auto liep toch nog niet helemaal soepel dus heb ik hem terug gezet naar fabrieks instellingen. Moet een auto op fabrieksinstellingen goed kunnen lopen, want mijn auto slaat nog steeds af op fabrieksinstellingen als ik in een keer vol gas geef? ik snap er helemaal niks meer van? Ik kan dus ook niet beginnen af te stellen van af de standaard instellingen daarom weet ik niet meer wat ik moet doen.

Gr thomas

Je hebt hem de vorige keer laten afstellen door de Modelbouwwinkel en toen liep hij goed. Er werd toen al gevraagd of je het de volgende keer ook zelf zou kunnen. Misschien blijft dit dus zoals je zelf ook aangeeft lastig anders zou je dit bericht niet gepost hebben. Hij liep toch eerst goed? Ik zou hulp vragen als er iemand is in je woonplaats of gewoon terug gaan naar die modelbouwtoko en dat zij dit keer met jouw erbij duidelijk laten zien wat er mankeert anders blijft het niets vrees ik......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back