Het algemene Mpx Gemini topic.

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Hierbij de foto's.

thumb_Gemini%201.jpg

thumb_Gemini%202.jpg

thumb_Gemini%203.jpg

iemand specificaties van dit model?
en is de vleugel afneembaar?
ben op zoek naar een nieuw kistje en dit lijkt mij wel leuk :)

EDIT: :oops: had ze niet meteen gezien

ah vjete, toch een gemini?
ik bestel mijne volgende week, als je geintresseerd bent laat me iets weten, bestellen we ze samen (korting enzo)

wel ga ik voor de powerset van de acromaster, de powerset van de gemini kan zelf nog geen steighoek van 45 graden aan, die van de acromaster verticaal unlimited :D
wel 50 gram zwaarder de motor, maar zal niks van te merken zijn, zelf martin muller vliegt met de powerset van de acromaster, vrees dat powerser gamini slechte aanschaf is :(

nuja, vjete, laat iet weten eh

mooie foto's, zeker leuk, en zou het mogelijk zijn om van easystar naar Gemini te springen?
of vliegt dat te moeilijk? (niet dat dat mijn probleem
is, ik vlieg al 9 maanden 4 kanaals , maar toch) :D

hmm, skyhigh, niet meteen doen, je hebt zelf nog nooit gevlogen met rolls, eerst maar minimag ;)

skyhigh zei:
ik vlieg al 9 maanden 4 kanaals , maar toch
Dus sam ik denk dat hij wel al met rolls vliegt maar raar verhaal,vlieg je dan de EZ* met rolls ofdzo???
je zegt van ez* naar gemini,ez* is bij mijn wete 3 kanaals he..

mvg sven

ik hbe gevlogen zonder problemen: easystar, cessna 182 4 kanaals. twinstar II 4 kanaals en
nu om te relaxen een mini piper :D

Moet lukken skyhigh,mijn zoontje van 10j vliegt nu funjet en warbirds en neemt ook mijn acromaster wel eens over 8O
Hij stapte ook van de twinstar II over op deze toestellen,wel best proberen met een ervaren iemand naast jou :wink:

Dit is wel een schatje zeg.. als de vluchtkarakteristieken ook goed zijn, zou dit op termijn zomaar een opvolger voor m'n vision zijn..

zijn er al vliegervaringen met dit ding? Hoe vliegt hij in vergelijking tot de acromaster?

Heb nog niet de juiste prop voor de gemini, maar ik denk dat hij niet veel onder zal doen voor de acromaster. En wat de spinner betreft die moet er nog op, maar dan wel met de juiste prop. Hij heeft wel zoveel vermogen dat hij met gemak meskant een looping kan maken.

Hallo,

hierbij een foto van de Gemini van Pieter (vanavond gevlogen):

normal_Gemini2.jpg

Ik zou zo zeggen: deze foto zegt veel over de vliegeigenschappen van het kistje: waanzinnig :!:
En ook nog eens 20 minuten vliegplezier :!:

Enne..........met spinner deze keer 8)

Mzzl

Ziet er perfect uit
Heb al eens vluchtig in mijn bouwdoos gepiept en toch al opgemerkt dat de constructiefout van bij de acromaster opgelost is,waar de motorsteun aangekleefd moet worden zit nu een deftige elaporfundering :)
Heb er nog niks aan gedaan omdat ik eerst dit weekend een zwever afgebouwd heb ,de elbatros 200,om mijn flycamone aan te bevestigen :wink:

Schoon machientje.Die zou ik ook graag hebben.Wou eigelijk al lang al zoiets kopen maar ze hebben het me wat afgeraden.Waarom?Weet ik nie.
Zou getwijfeld hebben tussen de Pitts en de Christen Eagle.Ma ik zou dan toch voor de Gemini gaan.Veel schoner.Niet???

thanks for sharing tadango!

btw, over den albatros, hoeveel kost em daar? en verkopen ze daar ook de acromaster set? (die gaat er bij mij in de gemini)

mvg

Ik geloof dat ik 93 euro betaald heb bij albatros,de set up van de acromaster zou ik er oersoonlijk niet insteken,een beetje overkill voor dit toestelletje,hij heeft maar een span van in de 900mm
Bedenk ook dat je dan weer grotere en zwaardere lipos nodig hebt om der een tijdje mee rond te tuffen :wink:

Back