Het brommer topic.

@ Jeroen,
Nee natuurlijk niet. (zoals je op de foto ziet ligt er allemaal grind.) Dus ook al zou ik willen gaat dat niet. Je kan op verschillende in- en outdoor kartbanen (meestal op zondag) vrij rijden/trainen. 3 uurtjes voor 20 a 25 euri meestal. dus dat is ook niet al te veel.

@ Jeroen,
Nee natuurlijk niet. (zoals je op de foto ziet ligt er allemaal grind.) Dus ook al zou ik willen gaat dat niet. Je kan op verschillende in- en outdoor kartbanen (meestal op zondag) vrij rijden/trainen. 3 uurtjes voor 20 a 25 euri meestal. dus dat is ook niet al te veel.

Kijk, tof om te lezen, iemand die het ding gebruikt waarvoor het bedoeld is!! :D

hee,

mijn oude trouwe mini bike. Helaas zelf niet in bezit meer maar maakte vaak de haarlemse straten onveilig;) nog maandje en dan kan ik het weer doen met me aerox:D

tim

hee,

vandaag toch maar deze aerox gekocht:D tnt kappen met jaguar stickerset, bouwjaar2008, sito plus uitlaat binnenkort komt die hier staat nu nog bij dealer:(
852541442_5_T4c_.jpeg

tim

Laatst bewerkt:
hee,
waarom spoelbak? blok is prima staat, idd veel op teller maar het loopt helemaal goed geen rare geluiden van lagers of dergelijke. nergens roest op je carter frame etc. Anders had ik wel laten staan

tim

roest op je carter krijgen is vrij moelijk, tenminste alluminium roest niet erg hard :O
ps. netjes ding hoor Tim!, 't is ook niet echt mijn smaak, maar ze zijn wel praktisch.
gr. Jeroen

quad nemen mark :lol:.. wegen een stuk meer dus ook zwaardere aanhanger mogelijk :lol:

Kom jij ff de garage hier uitbouwen?:)
Ik heb sinds kort een Tomos Quadro.
2Dehands gekocht, er worden een paar kleine dingetjes aan vervangen/gerapareerd.

om van al het gezeur met politie af te zijn, en het gezeur met 2 takt zondag een nieuw brommertje opgehaald.
Zip 2000 4 takt uit 2006 met 5100 km:)
Heerlijk onbezorgd rijden, met een verbruik van 1:35 en geen gezeur met de sterke arm der wet.
Foto's volgen nog;)

Ook maar even mijn ciaotje showen natuurlijk........

Foto-FQDBBAOY.jpg

Foto-JGVLJ8ZO.jpg

Foto-PFXZADVM.jpg

Set up is:

-groot carter Polini speedengine,getuned.
-Klein carter + krukas Eurocilindro turbo kit.
-Cilinder 46mm Eurocilindro aluminium.
-carburateur 16mm Dell'Ortho + K&N filter.
-Uitlaat Fabrizi.
-Voorvario + vetanding van Malossi.
-Gele trekveren.
-enz.............
Top is dik boven de 100km/h & maakt constant autowheelies.
Echt een scooter "wc pot" KILLER!!!!

Back