Het brommer topic.

Miljaarde,dat ik daar nooit aan gedacht heb.Mag de volgende eigenaar uitproberen.Zaterdag word hij opgehaald & verhuisd deze racer naar Holland.

Ik heb nu twee weken deze maxi 25.
Standaard gebeuren, alleen 15mm bing erop , rijd 43.
Van `t voorjaar maar eens verbouwen, ebr kort erop e.d.
puchold.jpg

Mooi aeroxje;)
Word zelf nu bijna 16 en ben al volop aan het zoeken voor een scooter/schakelbrommer.
Zit een beetje rond te neuzen naar een Senda, DT50, Aerox of een Speedfight.
Dus als iemand nog iets weg doet (Vanaf €0,- tot €1000,-) hoor ik het graag!
Weet trouwens iemand wanneer dat praktijk examen nou ''echt'' in gaat. Want ik hoor overal andere verhalen, en op scooterforums etc. staan allemaal verschillende data's:confused:

idd 1 maart gaat die in maar een mooie schakelbrommer koop je nooit onder de 1000 euro, effe door sparen en mooie kopen bij dealer weet je zeker dat die goed is. Wel eerst effe googlen wat mensen zeggen over het bedrijf. yamaha tzr en had d8 ik nog dt-50 in modellijn staan correct me if i am wrong. Mijne gister rondje mee gereden op teller 80 dus ong 70km:cool: maandag krijg ik tnt led achterlicht en einddopjes voor me stuur binnen.

ciao

Je hebt ze er wel onder, maar die mag je zelf nog effe onder handen nemen, maarja mij zou dat niet uitmaken, zeker niet als mijn budget tot 1000 was
gr. Jeroen

idd 1 maart gaat die in maar een mooie schakelbrommer koop je nooit onder de 1000 euro, effe door sparen en mooie kopen bij dealer weet je zeker dat die goed is. Wel eerst effe googlen wat mensen zeggen over het bedrijf. yamaha tzr en had d8 ik nog dt-50 in modellijn staan correct me if i am wrong. Mijne gister rondje mee gereden op teller 80 dus ong 70km:cool: maandag krijg ik tnt led achterlicht en einddopjes voor me stuur binnen.

ciao

Een mooie Honda MT5 koop je al voor weinig en dan heb je een hele mooie schakelbrommer.

Lol, ik heb ondertussen 7 brommers en scooters gehad, en de aanschafprijs van alle 7 bij elkaar opgeteld zit nog ruim onder de 1000€ !!

Gewoon goed rondkijken en niet te snel willen kopen!

Lol, ik heb ondertussen 7 brommers en scooters gehad, en de aanschafprijs van alle 7 bij elkaar opgeteld zit nog ruim onder de 1000€ !!

Gewoon goed rondkijken en niet te snel willen kopen!

Precies, en voor Tim misschien de tip niet te snel roepen..

Vooral als je technisch bent kan je mooie koopjes doen;) Brommers die niet lopen kunnen soms maar kleine mankementen hebben en zijn vaak voor een paar knaak op te lossen.

ik heb zelf amper verstand van schakels:rolleyes: Goed zoeken idd ja maar wel kijken of die niet helemaal afgetrapt is anders wordt het een projectje waar wel veel geld in gaat zitten. soms kan je van kennis overnemen en kan je voor zacht vriendeprijsje kopen.

tim

Als je geen verstand heb van schakels dan vast ook niet van scooters. Enige grote verschil is dat er bij een schakel geen vario bakkie maar een versnellings bak aan je krukas gemonteerd zit..

Back