Het brommer topic.

Ik lees brommer-topic, maar na 52 pagina's ben ik nog geen brommer tegen gekomen....bij deze dan de eerste echte brommer

P1010058A.jpg

Geen 6/3 er op ?

hahaha:D ik heb later het frame nog paralmoer gespoten ebr kort race stuurtje en achkant in gekort
maar ik heb altijd met trommel gereden:P

Mooi die Kreidler ! wees er zuinig op.
De trappers hangen bij dit model allebei omlaag, en kun je met een kliksysteem in de fietsstand zetten, zodoende kun je ook fietsen met deze brommer. Het fietst uiterraard voor geen meter, maar moest volgens de wet.

ja dat wel,alleen trekt homoet zo bagger op, ik heb de uitlaat inmiddels verkocht en er komt een giannelli terugloper voor in de plaats die ik ga omlassen

Gewoon zorgen dat hij niet meer in de lagere toeren komt ;) Dit kan je doen door de koppelingsveertjes strakker te draaien en/of je koppelingsklauwen lichter te maken (stukje eraf dremelen)

Heeft bij mij altijd geweldig gereden !

Groeten

Gewoon zorgen dat hij niet meer in de lagere toeren komt ;) Dit kan je doen door de koppelingsveertjes strakker te draaien en/of je koppelingsklauwen lichter te maken (stukje eraf dremelen)

Groeten

bedankt voor de tip,maar dan moet je weer aan vanalles gaan klooien,en het geluid vond ik trouwens ook veel te hard,

ach met mijn airsal rij ik zelf 60-65km's met 6-6.5L
met mijn pro race zijn het er nogmaar 45-50=D

maar dan spreek ik van heel de tijd de brndstof zo hard mogelijk te laten vloeien >:)

Zeg niet dat je dat meent. 8-O

2000 km met 45km/u is echt niet leuk.:p

Geen problemen gehad met de scooter ?

haha ja dat meen ik wel;)

Is wel leuk hoor:) lekker overal kunnen kijken, door de duitse eifel etc:) zou het zo weer doen;)

en gelukkig geen problemen, zelfs geen lekke band:)

Groeten

haha heb er nou een giannelli reverse van een piaggio scooter op gelast,en hij trekt als een gek en mijn top is ook nog eens 5 km hoger dan met de homoet uitlaat,
http://img37.imageshack.us/img37/6042/100922151952.jpg

modedit Emil. Te grote foto "verwijdert"Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er weer een brommer bij gekocht:D
aprilia rx met 70cc ahtena 21mm volle kruk en ga zo maar door
met kenteken

vet man! ik heb er zaterdag weer voor een prikkie een scooter bij gekocht :p

een Gilera Runner van 1997 zonder kenteken, hij deed het niet meer van het lange stilstaan,maar na hem even een injectie te hebben gegeven starte hij weer en rijd prima :D ,alleen moet ik hem origineel maken voor de keuring want hij rijd nu 70km,

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

uitlaat is verrot en komt een sito plus op,

Back