Ik zat eigenlijk ook al te wachten op zo'n reactie, waar ik overigens volledig achter sta.
Een scooter, boven de 80 is knap werk. Boven de 100 is toch echt onder het mom van sterke verhalen

.
Ik ken ook nog de Puch van Wiebe, maar die liep eeecht wel 100, ja eeecht wel, eeeerlijk waar

!!
Stil draaien, mooi lopen en ook nog eens power, dat is er maar een zeldzame enkeling. En deze enkeling is vaak met beleid hier mee bezig, zodat je hem/haar ook zelden het gas ziet open trekken, en je hoort ze er ook niet over praten.
Ik rij tegenwoordig nog wel eens op een zelfbouw electrisch stepje. Er is vlak bij m'n huis, langs het kanaal, een mooie brede asfaltweg waar geen auto's kunnen komen, hier hangt de lokale scooterjeugd rond.
Super plekje natuurlijk om je stoere tweewieler te showen, en dat doen ze dan ook graag.
Inmiddels draait het stepje op 10S lipo op top ongeveer 60 km/h, maar het is géén probleem om met de plat liggende scooter rijders (de WHAAAAA (vele decibels)) mee te rijden.
Vol respect kijken ze je dan aan als je ook eens hun mooie bolides bekijkt, en de grote verhalen aanhoort, prachtig! Er is al die jaren nog niet zoveel veranderd

.
Vriendelijke groeten,
Aldert