was een grap hoor
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar hij heeft niet zo'n goede band met scooters als ik..
zo te zien mannetje met weinig geld die van zijn ouders zijn scooter/brommer niet mag opvoeren :rolling:.
Dat weet je niet... Maar hij heeft niet zo'n goede band met scooters als ik..
Over banden gesproken, Welke merken hebben jullie erop liggen en wat vind je ervan?
Ik heb nu Michelin Boppers op mn neos liggen, gaan al meer als 3 jaar mee en kunnen nog tot dit najaar mee! Goede grip en mooi profiel erin!
Ik heb michelin pilot sporty's onder mijn brommer, maar ik had toch wel meer van ze verwacht, alhoewel; ze zijn beter dan wat ik ervoor had.
Verklaar je nader! Wat viel er tegen en wat is er beter aan dan degene die je ervoor had en welke banden waren dat?
je rijd er wel in het openbaar meer rond dus vrijwel hetzelfde.
iesies verbeterd dus.
hoe hard gaatie precies?
Hey
Die rollerbanken klopt tegenwoordig ook niks meer van! Toen ik er met mn neos met malossi 70cc sport op moest kwam hij maar op 70 km/u uit, en de teller ging tot over de 100 (hoeveel weet ik niet, teller zelf geeft maar tot 100 aan)
Groeten
ja klopt, ze geven idd een te lage snelheid aan. mijne ging 69 op roller en loopt op teller 84 en op gps 74
maar dan nog is het verschil van die tellers te groot en te onrealistisch
stijn