Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, 40. Ik heb veel brommers gezien en de meesten gingen echt niet harder dan 40 terwijl de motor helemaal 'maxed out' was.![]()
standaart brommers gaan maar 50 op het tellertje hoor.een echte brommer gaat meestal standaard al 70-90.
standaart brommers gaan maar 50 op het tellertje hoor.
Gr. Jeroen
Dan zijn het geen brommers, klinkt meer als een scootertje (rijdende pleepot).
een echte brommer gaat meestal standaard al 70-90.
Waarom is een scooter nou een rijdende pleepot? Een scooter gaat ''standaard'' (Gewoon ontgrenst dus) ook al zo'n 75kmh...
Droom maar lekker door!![]()
hoeft hij niet voor te dromen, is gewoon zo, alleen niet in NL
een ontgrensde (50cc) scooter gaat nooit 75 km/h
Idd, de mijne reed 80![]()
De mijne ging (Alleen varioring eruit, de luchtfilterbegrenzer/uitlaatbegrenzers zaten er nog wel in) 80 op de teller, die overdreef met ca. 5kmh en dan kom je dus uit op 75kmh (Gemeten op GPS over een lang recht stuk). Zo simpel is het, en dan rij ik nog steeds niet op een volledig ontgrensde scooter. Nu zit er een andere uitlaat onder, nog steeds begrenst op de luchtfiler en zonder varioring gaat hij ca. 90 op de gps, 95 op de teller
Het maakt niks uit waar je op rijd, of het nou een schakel is of een automaat.
ja dat doen ze wel. Ik had een luchtgekoelde aprilia www. Daar zat door NL een vernauwing in de uitlaatbocht. Mooie is dat dat een los te demonteren pijpje was. Een vervaningspijpje ertussen (kon je zo kopen bij de scooter zaak) zonder die vernauwing, en hoppa.... gelijk 70, zonder extra moeite! (en dat is niet het enige wat NL verandert bij die dingen....)
Watergekoelde scoot van een maat ging hiermee gelijk bijna 80 op de teller....
en zoek het maar op, kijk eens naar 50cc in het buitenland...![]()
en dan maar drammen over constructie snelheid dat harder als 45 gevaarlijk is voor het frame.
brommers kunnen er perfect tegen, waarom proppen ze hem dan aan alle kanten dicht?