Dan vergis jij je nogal daarin, en kheb het over de teller hea!
Dat redt je makkelijk inderdaad, die 15-20km op km-teller.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan vergis jij je nogal daarin, en kheb het over de teller hea!
als je de varioring dr uit haalt, rijd je ook al 60/65.. dus om daar nou een 70 cc voor te monteren.. lijkt me zonde van je geld.
trouwens, ik had gehoord dat als je gepakt wordt met een blok groter dan 49,9 (50 voor t gemak) dat je dan problemen hebt wanneer je gepakt wordt.
Gtz
Wat ik ook alleen maar wil is een snellere optrek. Een 17,5 mm carberateur en een laagtoerige 70cc zou het moeten doen. Ik wil rond de 60km/u rijden zodat ik goed door het verkeer kan doorkomen en geen hoge boete heb bij een rollerbank. Maar wil wel heel snel weg zijn bij de stoplichten.![]()
Laagtoerige 70cc bedoel ik hè. ;-) Laat maar dan trouwens. Een Malossi 17,5mm carburateur met een Malossi luchtfilter zal dan wel genoeg zijn voor een hogere optreksnelheid.![]()
Laagtoerige 70cc bedoel ik hè. ;-) Laat maar dan trouwens. Een Malossi 17,5mm carburateur met een Malossi luchtfilter zal dan wel genoeg zijn voor een hogere optreksnelheid.![]()
Jij heb nog een hoop te leren.. een heleboel
Haal je vario er alleen maaruit en je heb je gewenste snelheid. Geen gezeik verder met de politie/je ouders..
Ja dat gaat je niet lukken.. dan moet je toch echt een begrenzer nemen (als hij der niet uitklapt dan)
edit. @ vorige post