(Misschien bedoel je dit als grapje, maar ik gok dat je ook weleens graag de held gaat uithangen als je eenmaal je papiertje hebt).
het was idd. als grapje bedoeld, ik ga niet de held uithangen, gewoon rijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(Misschien bedoel je dit als grapje, maar ik gok dat je ook weleens graag de held gaat uithangen als je eenmaal je papiertje hebt).
het is nog steeds een brommer, alleen deels opgevoerd
en dat mag dus niet, maarja
gr. Jeroen
Nope. Alles boven de 50cc is geen brommer meer, maar een motorfiets en daar dien je dus ook het bijbehorende rijbewijs voor te hebben om erop te mogen rijden.het is nog steeds een brommer, alleen deels opgevoerd
De rest heb ik maar even weggelaten, aangezien dat gaat over 3, cq 4-wielige voertuigen.Wegenverkeerswet 1994
e. bromfiets:
a. motorrijtuig op 2 wielen, met een door constructie bepaalde maximumsnelheid van niet meer dan 45 km/h, uitgerust met een verbrandingsmotor met een cilinderinhoud van niet meer dan 50 cm3 of een elektromotor met een nominaal continu maximumvermogen van niet meer dan 4 kW, niet zijnde een gehandicaptenvoertuig;
Nee, Als ze me een bekeuring wllen geven, dan ook een waar ik RECHT op heb...@psygho, was dat niet erg dom? haha
Nope. Alles boven de 50cc is geen brommer meer, maar een motorfiets en daar dien je dus ook het bijbehorende rijbewijs voor te hebben om erop te mogen rijden.
HAHA! dat is even mazzel hebben!