Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Over remmen gesproken, vorig jaar moest ik volop in de remmen omdat één of andere troela niet uitkeek met het uitstappen uit haar auto.
Mijn voorrem deed het goed, ik werd gelanceerd van m'n fiets over de deur van de auto.
Gelukkig kan ik wel tegen een stootje maar het was wel even schrikken.
@ Wapske:
Voor freeride/downhill gaat er eigenlijk niks boven een fully , hardtail kan wel maar dan moet je techniek wel heeeeel erg goed wezen wil je het overleven zonder blessures
Dit is een heerlijk fietsje ervoor maar verder als wat trappen en sprongetjes kan ik nu niet meer gaan helaas....
@ Robbie :
Ik wil niks anders meer.... Heb een hele tijd hydro velgremmen gereden (HS-11/HS-33 raceline) maar dit is toch echt ff een stuk beter nog....
Laser is niet verboden, maar een beetje agent past daar wel een mouw aan m.b.v. kapstokartikel 5 van de WVW. Dubbele verlichting mag niet, dus als agent slechte dag heeft ...Leuke van deze zaklampen is dat er een laser in zit, zal er wel cool uitzien als het mistig is (totdat ik aangehouden word) ...