Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vandaag mijn GoPro HD binnengekregen ! Man, wat een kwaliteit...
Deze toch alvast eens op mijn vliegtuig zetten.
Nu nog op zoek naar een FPV systeem.
Ik heb er al heel wat gevonden van 2,4 Ghz en 5,8 Ghz, maar ik hoor dat je dan niet zover kan vliegen. Maar een 1,2 Ghz systeem vind ik precies niet zo makkelijk...
Groetjes,
Davy
Ps vliegt er hier al iemand 5,8 gig ,
[zet in een post eens neer wat je verwacht van een set .bereik ed]
Groeten Wiebe.
Sven had nu eens voor de meest wijze weg gekozen in plaats van meteen publiekelijk te reageren.
Hoi allemaal,
Ik volg al een hele tijd heel veel mee op forums en websites, maar geraak er niet echt uit. Het enige wat ik doorheb is dat ik GEEN 2,4 Ghz systeem kan kopen omdat ik op 2,4 Ghz vlieg. Ik heb natuurlijk nog een hele kist met 40 Mhz ontvangers liggen, maar dan moet ik altijd met een extra zender gaan sleuren.
Ik had bij FPVSystems een all-in-one pakket gevonden op 5,8 Ghz, maar na wat navragen zou deze maar 400 a 500 m bereik geven. En dat is echt wel weinig. Dus ik ben er na een hele tijd nog steeds niet uit. Aangezien mijn kennis niet echt goed is wat electronica betreft en omdat ik geen zin heb om uren te gaan zoeken naar de juiste combinatie, wil ik echt een all-in-one pakket...
@Nickos : nee, niet op de jet hoor !
Groetjes,
Davy
@ Sander: het klopt dat 2,4 Ghz je bereik sterk beperkt. Maar ook dat kan je oplossen door een patch te gebruiken. Tot een kilometer gaat goed, dat zou toch voldoende moeten zijn in het kader van de veiligheid? ( meer dan 600 meter is je vliegtuig toch echt wel buiten zichtbereik)...en je hoeft niet meer bang te zijn dat iemand op jou kanaal zit.
zelf de antenna op 't model moeten richten
Ik was niet begonnen, dat was roelevelt.Sorry hoor, absoluut niet mee eens. Sven begint off topic over wet- en regelgeving, ik wijs hem daarop op mijn geheel eigen en unieke wijze. Sven rapporteert mijn post en wordt vervolgens op z'n vingers getikt dat discussies over wet- en regelgeving hier niet passen.
En dan is Sven de wijze man? Nee, dat zie je toch echt verkeerd, Sven is aanstichter van dit alles en het was klaar geweest als hij na mijn reactie gewoon z'n mond had gehouden, maar nee hij moet mijn post rapporteren waardoor deze hele discussie begint. Dus wie is hier nu de veroorzaker? Precies ...
Maar goed, dat wilde ik even rechtzetten, nu weer on topic.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Je doet het er blijkbaar om, want IK ben niet over wetgevingen begonnen, dat was roeleveld.
Ik waarschuwde enkel niet van de toren te kraaien als je zelf ook illegale dingen doet, want dan hang je zelf ook.
En ja ik rapporteer je weer want je gaat gewoon door.
Ok, hier wordt ik rechtstreeks aangesproken.Ik was niet begonnen, dat was roeleveld.
Met een FPV model zover weg vliegen, is dat eigenlijk wel legaal?
Want je moet niet wolf gaan roepen als je zelf stiekem fout bezig bent.![]()
SanderFPV zei:Deze discussie is al ontelbare keren de revue gepasseerd, en we weten allemaal waar die topics op uitdraaien, dus aub. gewoon dergelijk commentaar voor je houden. Eenieder weet dondersgoed hoe 't zit en neemt z'n eigen verantwoordelijkheden.
Ok, hier wordt ik rechtstreeks aangesproken. ... Hoe was mijn opmerking "iets beginnen"?