Deze van jou, Leo, is wel goed, het was dus mijn eigen fout. Gevalletje RTFM

.
Alhoewel je de "manual" online moet vinden, en de info online klopt ook nog niet.
Dank aan Taco (knikvleugeltje), die had het snel door. Vanmorgen naar Taco gereden. Eerst de ontvanger op zijn kanaal geschakeld, en warempel, kontakt, zelfs tot buiten de deur. Conclusie op dat moment... het moet de zender zijn.
Toch maar de zender op kanaal 3 zetten... en toen kwam ik erachter dat ik het fout deed. De dipswitchsetting is totaal verschillend van de ontvanger en de zender. Zoals de set aankwam heb ik alles laten staan. Alle dipswitches stonden omhoog. Het heeft me iets misleid aangezien er wel beeld was.
Ik had dus de zender en ontvanger op verschillende kanalen staan. Dom dom dom

.
Overigens, als je kijkt naar deze afbeelding op de BEV-rc site (behorende bij de ontvanger), en de sticker op de ontvanger dan komt dat ook niet overeen:
Zie:
BEV 5.8G 200mW pulg and play system specially designed for FPV [BEV 5.8G 200mW]- US$84.99 - BIRD'S EYE VIEW
Alles werkt naar behoren, bereik ga ik niet uitproberen, zover vlieg ik niet bij me vandaan

.
Nog steeds een vraagje over de OSD? Kan b.v. de Immersion OSD ook tijdens de vlucht de GPS gegevens zichtbaar in beeld houden? Of is er een andere die dit kan?
Bedankt iedereen voor het meedenken,
vriendelijke groeten,
Aldert