Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier een review van de combi set 5,8 Ghz bij hk. BEV 5.8GHz 200mW plug and play specially designed for FPV FPV-Community Reviews
Naar mijn ogen zijn de resultaten goed, wat vinden jullie ?
En als die HK bril er ook alleen als video bril komt voor ongeveer, kan je dan voor iets meer dan 200 $ een start set hebben voor fpv ??
mvg.
Andreas
Vandaag deze set uitgeprobeerd. Héél anders dan de test aangeeft, waren de resultaten niet zo bevredigend. Een betere omschrijving voor de prestaties is eigenlijk TRIEST!
Met de standaard antennes hebben we een bereik van ongeveer 20 meter.
Met de standaard antennes hebben we een bereik van ongeveer 20 meter.
Dan ga je je toch wel afvragen hoe consistent de kwaliteit van die setjes is..
De ene haalt 1200m, de andere 800 en 700m, en nu een die bij 20m al afhaakt.
Maargoed, misschien is het iets simpels, defect antennetje ofzo.
Bij mij ook twee "knikbare" antennes. Als je hem knikt heb je een haakse...Ook zie en lees ik overal dat men een knikbare antenne heeft, en een haakse? Bij m'n setje zaten twee knikbare (zelfde) antennes.
Nog een vraagje.
![]()
Is het nodig om de - van de 5 polige stekker voor de videoingang te verbinden met de - van de DC ingang?
Vriendelijke groeten,
Aldert
Ik vraag me zelf af hoe stevig die knik antennes zijn.
Kan ik bijvoorbeeld straks die antenne onderuit laten steken bij het opgooien,
en hem bij de landing in laten klappen achter een EPP "skid"?
Of gaat dat constant knikken op den duur het draadje kosten?
En heeft et eigenlijk wel zin om die hele plastic bende eromheen te laten zitten?
Als je alle dingen direct wilt hebben ,gps pan en tilt ed dan heb je meer kans dat het fout gaat.
Echt begin simpel en bouw het later uit .
Mijn 2 centen .
Groeten Wiebe.