Het grote FPV (First person view) draadje.

Had er wel een eigen draadje van kunnen maken... :-) Sorry heren...

Het laatste deel van de Nemo kampvuur stories....

De camera begon te stinken toen ik hem weer aansloot en gaf alleen maar zwart beeld.
De lipo staat bol en ligt in de tuin.
Alle andere electronica werkt !
Morgen trim vluchtje met de nieuwe camera en Zondag verschijnt de Nemo gewoon op de meeting.. zij het iet was vies en licht beschadigd :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel in de gaten blijven houden, die elektronica. Door corrosie kan die er over 2 maanden alsnog plots mee ophouden.

Maar heel leuk dat j'em terug gevonden hebt ! Altijd spannend he, zo'n zoektocht. Je denkt van, dit wordt niks, en dan ineens zie je iets dat em wel es zou kunnen zijn :-)

its alive, ALIIIIIIIVE :P
Hahahaha, die quote was te mooi om niets mee te doen. :rolling:

freijn_nemoalive.jpg

Photoshop FTW :thumbsup:

Volgens mij het ultieme FPV.

Heb nog een zootje turbines en nog wat in aanbouw. Oud vleugeltje van de F15 en dan achterover springen van de Euromast...
Voordeel is, je hoeft niet te zoeken als je wat kwijt bent... :-)
Jetman Flight at Grand Canyon West - YouTube
Yep, en geen gezeur over zendertjes etc. Gewoon zelf doen. :D Alleen oppassen met loopings in het donker. Voor je het weet sta je rechtop in een prutslootje. :lol:

Wat weer een ellendige dag vandaag,

Was de hele dag lekker in de badkamer aan het tegelen en om een uur of 5 toch maar even gaan vliegen met een kameraad.

Was op een nieuw plekkie met een zee van ruimte om me heen, maar kreeg het op een of andere manier het toch voor elkaar om mijn Voyager aan mot te vliegen, zie hier de foto.

full

Dat van de brokstukken vind ik nog niet het ergste, alle elektronica doet het nog.

Maar dat ik uitgerekend een mooie duikvlucht over mijn auto wilde maken ( wat al 20 keer goed ging).

Het was 1 doffe klap en toen was het stil

full

Vliegtuig krijg ik denk ik wel weer klaar, maar de deur word een ander verhaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgende keer iets hoger en ramen open laten. ;) Zwaar vervelend, dat wel. :yes: Je ziet precies waar de twee motoren ingeslagen zijn. :? Dat zijn nog de vervelendste plekken om te herstellen.

Ja... hoe zet, of teken je dat nu op je schade formulier..

Heb hetzelfde gehad met een nitro kist. Iemand vloog dat ding tegen mijn auto, maar er zat wel een gat in waar je een vinger door kon steken.
De verzekering kreeg toen een schadeformulier met een vliegtuig die mijn auto aanvloog te zien... ze vonden het wel humor... (weer eens wat anders)

Had ook beter van links kunnen komen :)

Heb net het vliegtuig weer bekeken, maar dat wordt ook niks meer denk ik alles zit in elkaar gefrommeld. Kan het wel weer plakken misschien maar ziet er niet meer uit

Back