Het grote FPV (First person view) draadje.

Gewoon een chinees schuimpje kopen, bixlers schijnen goed te zijn. ;)

Maar die deur, kun je dat nog op je verzekering verhalen?
Tis immers een eenzijdig ongeluk.

De verzekering gaat niet lukken ben ik bang, gewoon WA+ en mn eigen wa dekt het ook niet.

Heb al een cloudsfly gehad, maar zo mooi als de Voyager vloog krijg ik niet snel weer denk ik, misschien es overstappen op een alulah

Dekt je eigen WA het niet? Het is gevolgschade, maar wel door jezelf gedaan.

Uitdeuken zonder spuiten kan voor de grote deuk best goed werken. De kleine putjes ook maar het lijkt of ook de verf daar weg is?

Wa dekt het niet, heb het zelf gedaan, als het een auto van iemand anders was was het geen probleem.

De ene deuk is ongeveer een centimeter diep dus dat zal wel plamuren worden

Dit valt onder risico-acceptatie. En als verzekering weet hoe/waardoor het is gebeurd, zal ze daardoor niet uitkeren. Maakt niet uit wie stuurde.

Gewoon een TIV kopen:

Tiv_21.jpg

Die kan em wel hebben. ;)

Gewoon een TIV kopen
Die zou in Nederland niet door de APK komen. :lol: De as-belasting is veel te hoog (getuige ook het feit dat die een aantal maal breekt tijdens de avonturen in het veld). Gewoon Amerikaans prutswerk. :yes: Deze hebben ze via eBay gekocht, restantje van Mad Max. :rolling:

Die tracker uitvoering vind wel ok hoor...
Denk alleen gezien het recente nieuws ( aanslag voorkomen model vliegtuigje) dat je met deze kar niet ver zult komen.
Dan moet je weer aanspraak doen op je rechts bijstands verzekering :-)

Inderdaad schande Freijn !! ;)

Het verhaal van de vlieger was ongeveer als volgt (interview op TV)

Ik steeg op en keek om me heen maar ik zag dat reuzerad niet eens !

NOU JA ZEG !!!

Ash.

Tsja, die reuzenradjes van tegenwoordig letten nergens meer op. Steken gewoon zomaar over zonder uit te kijken. :evil:

Ik ben een model reuzenrad aan het bouwen om te zien hoe het er uit ziet als je een FPV Robbe cardinal vliegtuig erin vliegt.
;)

Ik ben een model reuzenrad aan het bouwen om te zien hoe het er uit ziet als je een FPV Robbe cardinal vliegtuig erin vliegt.
;)

Als je toch stoer wil doen dan ga je volgend jaar naar Londen en bij de opening van de olympische spelen vlieg je even het rad binnen.
Weet zeker dat je genoeg aandacht krijgt. ;)

Back