Het grote FPV (First person view) draadje.

Ik ben ook meer van de AXN dan van de easystar. Motor is makkelijker te plaatsen/vervangen, rudder is stuk groter en standaard ailerons.

en vergeet niet 3x zo snel ;)

mijn kisten hier dragen volledige FPV gear en vliegen superstrak zonder mods. alhoewel, wel met recht gemaakte vleugels dan..

Daar ga je dan met je: "Ik bepaal zelf wel wat ik doe." Dit ziet er uit als een initiatiefwet uit de USA. Dat die dan gekopiëerd wordt en aan de kamer aangeboden zou moeten gaan worden is erg vreemd.

Zowiezo zou je deze wet, indien hij er al zou komen niet gemakkelijk op RC FPV vliegen kunnen gaan toepassen aangezien de handhaving bijna onmogelijk is.

Ash.

[mod]Ik heb een paar berichten verwijderd. Degene die de boel weer op wil stoken gaat andere maatregelen tegemoed zien.[/mod]

Fox maakt 1.3ghz setjes en de pocket 5.8ghz set is hetzelfde als bevrc levert. Zijn beide redelijke kwaliteit.

Mijn opmerking was

A: niet bedoeld om te stangen maar

B: bedoeld om aan te geven dat FPV end Nederland moet uitkijken met het vluchtgedrag.

Indien er verantwoordelijk wordt gevlogen zal de wetgeving niet zulke belachelijke vormen aannemen als in de Verenigde Staten van Amerika in de planning zit.

Wat willen de mensen die FPV vliegen ? Die willen het veilig, verantwoordelijk en met veel plezier kunnen doen.

Die willen geen stringente wetgeving.

Als ik dan uiting geef aan mijn problemen met de houding van de enkeling!!! die het voor velen kan verpesten is dat stangen ?

Beetje vreemd aangezien ik juist vind dat FPV mogelijk moet zijn met zo min mogelijk repressieve wetgeving.

Maar dat maakt verder niet uit. Begrijpend lezen is een kunst.

Ash.

Back