nou vanmiddag naar rotterdam gereden, om bij estore een pocket zender te halen. deze zou hoort bij mijn ontvanger, en zou dus ook moeten werken. om niet thuis pas erachter te komen of het werkt, het op de achterbank aangesloten en getest. je raad het al, nogsteeds niets. vervolgens maar het setje zender-ontvanger van Leo gekocht, en dat werkt.
ontvanger is dus kapot. immersion rc zender heb ik reeds doorverkocht, dus weet niet of die ook werkt met deze ontvanger, maar dat is op een meeting nog wel een keer te proberen

in ieder geval het setje net volledig netjes gesoldeerd en op mijn auto gezet, en in het donker even een rondje gereden. je ziet vrij weinig, en een lampje lijkt een zon, maar was wel grappig en het idee is leuk! wel heeft mijn 40mhz zender enorm veel last van de video zender(zit ook wel dicht op elkaar bij zo'n klein autotje

) dus morgen maarr even andere ontvanger erop en bij daglicht rijden! ben benieuwd!!
p.s.: Leo, heel erg bedankt dat ik het zo kon komen halen, ben er erg blij mee!!