Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sander, super! Ben blij dat het dan toch door gaat. Ik heb je een PB gestuurd. Echter, vlieg ik gas rechts. Ik zal mijn zender en een ontvangertje meenemen, voor het geval er meer mensen gas rechts vliegen.
Ik had de superzoom nog half kapot aan et plafond hangen,@SVEN: Hoewel ikzelf ook 3D vlieg met modellen zoals de super zoom 4D zou ik dit kistje nou niet graag als platvorm gebruiken voor een beginner. Ook is het niet zo dat FPV makkelijker vliegt. Tenminste dat is mijn ervaring. Naast het vliegen is er ook nog zoiets als orientatie...de eerste keer werd ik al behoorlijk misselijk met een videobril op. Mijn advies is te beginnen met een stabiel platvorm zoals een EZ. Het zou jammer zijn voor je dat de lol eraf is na de eerste vlucht/crash. Daarom ook zou de meeting een geweldige gelegenheid zijn om het zelf even te ervaren.
Sander, ik gebruik geen mx-12?
Ik gebruik een Futaba FF7. in mijn EZ een PCM ontvanger, voor morgen neem ik een PPM ontvanger mee.
Of snap ik het nu niet.