Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vergis mij.
een .wmv plugin is mij al gelukt.
Echter zijn mijn hd bestanden "quicktime .Mov"bestanden. Deze moeten eerst geconverteerd worden naar avi of .wmv. Nu heb ik een "illegale"versie van Quiktime pro waarbij ik de filmpjes kan converteren naar avi. Eindelijk kan ik ze na het converteren openen in virtualdub, alleen is de kwaliteit ineens bar slecht.
Zeg maar hoe ik je een bestand kan sturen, msischien is het jou binnen een halve minuut gelukt? Kijk maar.
bedankt voor je hulp in ieder geval!
Rotterdam wordt al beter te doen voor mij.
Mooie vlieg omgevingen heb je daar, Leo!
Als het mag dan kom ik ook graag kijken als je eens wat organiseerd.
Tegen die tijd heb ik mischien zelf ook al wat vliegends in elkaar zitten.
Voor mij mag het op zondag, ik hoeft toch niet naar de kerk.
ps. Titel vind ik nu ook wat kort, misschien iets in de trand van "FPV (Eerste Persoon Vliegen)",
dan weten nieuwelingen waar het over gaat.
Dat is maf.Alles wat ik doe lijkt in slow motion te gaan. Het converteren werkt prima, alleen gaat de kwaliteit gigantisch achteruit. Verder lukt het deshaken me eindelijk in Virtualdub alleen gaat alles in slowmotion. Zo'n 6 frames per seconden. Als Pass1 ermee bezig is speeld het filmpje zich in slomo af. Daarna is hij klaar. Dan doe ik pass 2. Dan staat er voor 4 seconden "deshaken" . Daarna sla ik het filmpje op waarna er zich weer een balk begint te laden. Ook hier speeld het filmpje zich weer in slomo af. Als daarna het filmpje is opgeslagen, en ik speel hem af, dan blijft hij heel slomo afspelen. iets staat er dus niet goed, wie o wie weet wat ik fout doe?
Bedankt voor de hulp. ik zal het hierna, hierbij laten in deze draad.
De amerikanen gebruiken vaak "pool noodle", das een dicht soort schuim.Iemand tips om trillingen op de camera zoveel mogelijk te dempen met een bepaalde montage of constructie?
Bijvoorbeeld om onder een heli te hangen.
Volgens mij is Sven geinspireerd door deze video:
[URL="- Low and slow FPV[/URL]
***UPDATE meet 'n greet zaterdag 6 maart***
Het is prachtig weer hier in Noordholland, de zon schijnt volop en d'r is een klein beetje wind. Prima vliegweer dus, kortom tot straks allemaal!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Digital Products Company :: Video Accessories :: Power Supply Filter, L-C Type
Sander is dit zon circuitje als dat jij ons eens liet zien?
Ik kan het voor 10 euro op de mat krijgen iig.
Ik weet niet wat de onderdeeltjes kosten los,
maar voor 5 euro gaan zitten pielen zelf?
Ik heb mijn TX kabel door gemeten, is gewoon zonder liniaire regelaar recht op 12v.
Dus bij mij moet het OSD en de TX op de 12v, samen achter zon filter.
De cam is 5v maar daar heb ik ook al een liniaire regelaar voor liggen.