Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het met zulke kleine brackets niet een beetje lastig om contragewichten aan te brengen?
Voor zon kleine 2.4ghz patch zal et wel meevallen idd.Nee, je werkt namelijk niet met contragewichten. Dat kan wel, maar dan wordt 't allemaal een stuk ingewikkelder. Voor een Yagi heb je dat wel nodig, (kracht x arm = moment) maar voor een flat patch niet.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Voor zon kleine 2.4ghz patch zal et wel meevallen idd.
Maar gaat dat ook werken met zon 1.3ghz dienblad (+20cm)?
ik heb een vraag over de lensjes van een camera ... is hier duidelijkheid in te krijgen
rob
Voor dit soort sites zou ik als "Country" Nederland zetten en daarna de province op "non us/canadian" (Zoals die er al staat)Sander, Tnx, duidelijke taal. Dan zien we nog wel hoe hoog hij komt.
Inmiddels besloten dat ik toch maar voor zo'n kant en klare ga. De prijs weegt niet op tegen de kosten en tijd die je besteed aan een pan and tilt als je het zelf maakt.
Echter lijkt het alsof ik daar niet kan bestellen. Of dat ze alleen maar in de USA of Canada verzenden.. Doe ik nou iets verkeerd?
Ik kan bij country geen andere dingen kiezen dan United states an Canada..
![]()
Sorry, had niet door dat dit bij servocity was.Roeleveld, bedankt voor je reactie. Echter kan ik bij "country"maar 2 dingen invullen.
Ik heb inmiddels sevrocity.com een mailtje gestuurd...
Graag gedaan.
Kom anders eens langs bij de volgende meeting. Sander had plannen om dit gauw nog eens te doen.
Roeleveld, leuke site. Jammer dat ze geen pan&tilt verkopen..
Nou, en dat was het dan G*dverdomme ...
Godsakke, echt enorm klote. Er zaten wat goedkope servotjes is, een R149DP, een 10mW Immersion rc, een step upje, de camera met pan servo, en een 1000mah accu..
K*T!