Volgens mij kunnen er niet veel mensen op een zaterdag..
Ik kan op een zondag, alleen zit ik te koekeloeren dat zaanstad een aardig end weg is als ik het in één keer doe. Op elke zaterdag ben ik in Utrecht, dus is Zaanstad het probleem niet.
helaas nog steeds geen mailtje gekregen van dat gestuurde linkje Sander. Weet nu nog steeds niet goed welke servo ik nu moet bestellen.
Edit; Niks gevonden op hobbyking.com.
verder wél dit gevonden over de GWS S125 servo:
GWS S125 1T
Class: Sail Servo
Digital: No
Programmable: No
Voltage: 4.8v or 6.0v
General Specs:
- Bearings: Dual BB
- Gears: Nylon
- 60° speed: .26 sec @ 4.8v
- 60° speed: .21 sec @ 6.0v
- Torque: 92.00 oz/in @ 4.8v
- Torque: 106.00 oz/in @ 6.0v
-- 1.59 x.79x1.65 inches
- 1.76 ounces
Applications:
- Sailboat
- All Purpose
@ leo,
Dit zou de gene zijn die we zoeken. DualBB met een 1T erachter.
Hier te bestellen:
High Torque Full Turn Servo
Goed, acroname verstuurd ook naar NL Echter starten ze een onderzoek van een dag voor een zo economische verzendwijze.
Ik krijg hier dus nog bericht van.
"We are currently researching your shipping options to Netherlands and will be sending you an email to "ramsus42@hotmail.com" when we have the options resolved. This typically takes 1 business day plus any time difference between your location and ours"
Nou, ik laat het even weten.
Ps; op ebay.com staat een goede servo. let erop dat er achter de naam van de servo "1T"staat. Dat hij proportioneel is kan ik nergens terug vinden, maar de amerikanen zweren hier bij.
Echter versturen zei alleen binnen Amerika.
Ah nog een edit; er staat op een ebay nog een goede 1T servo. Deze in de UK. Ik heb ze een email gestuurd. Tword nu een beetje wie het eerst komt wie het eerst maald

Nou, dat word dus even de tracker uit proberen met een standaart servo, en een stretcher er tussen

.