Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ben een stuk knapper geworden de afgelopen 2,5 jaarWas jij dr net ook hubris :O dan ben je wel erg veranderd sinds je die sim zender bent komen halen XD
Mijn interesse was al reeds aanwezig, zoals ik vanmiddag al zei, maar is vandaag wel FLINK groter geworden. Als jullie nou even het veld pionieren, dan ga ik beginnen zodra er goede "standaardsetjes" op de markt zijnHuberis, misschien in de toekomst eens fpv vliegen?
Mijn interesse was al reeds aanwezig, zoals ik vanmiddag al zei, maar is vandaag wel FLINK groter geworden. Als jullie nou even het veld pionieren, dan ga ik beginnen zodra er goede "standaardsetjes" op de markt zijn![]()
Wat voor connectors gebruiken jullie eigenlijk voor het aansluiten van de camera? Servoconnectors?
Hoeveel spanning zou een 12V Camera maximaal aankunnen?
Ik heb een Sony 420TVL CCD cameraatje binnen gekregen en die wilde ik direct even testen. Hier zat een kabeltje bij met BNC connector voor de video en voedingsconnector voor de voeding. De BNC connector heb ik vervangen door een RCA video jack en op de voedingsconnector past precies de 12V voedingsadapter van een router die ik nog had liggen. Deze dus aangesloten, maar ik krijg geen beeld. Even de voeding nagemeten en die geeft 14,4V...
Kan het zijn dat ik de camera nu opgeblazen heb?