Heb ook even de bijhorende advertentie bekeken, maar daar niet kunnen vinden op welke spanning het cameraatje werkt.. wel een mooi beeld voor weing geld !
gr Gert
gr Gert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Staat wel in die review: "It's a CCD board camera that operates on 12V DC" en staat ook op het kabeltje wat meegeleverd wordt.Heb ook even de bijhorende advertentie bekeken, maar daar niet kunnen vinden op welke spanning het cameraatje werkt.. wel een mooi beeld voor weing geld !
gr Gert
Tsja, had het eerlijk gezegd van tevoren al gemeten, maar dacht dat het wel zou kunnen. Had eerst een andere 12V voeding, maar die gaf 17,5V onbelast en dat leek me wel te gek. Was te ongeduldig om nog een kabeltje voor een 3S lipo te solderen...
Stom, want nu heb ik helemaal niks.
Lastig dat je verder ook niets kun zien aan zo'n camera, geeft niets aan met een led oid.
Hm, wilde het proberen op een oude Pinnacle TV-capture kaart, met tulp aansluiting. Gebruikte ik wel eens om beelden van mijn 2.4Ghz babyfoon-camera op te nemen. Maar die zie ik nu ineens niet meer bij mijn hardware, lijkt erop dat die ook om zeep is...Geen TV met AV input beschikbaar? (de bekende gele tulp aansluiting) Kwestie van gewoon even aansluiten en je weet 't, TV kan d'r niet van stuk gaan want e.e.a. is toch AC gekoppeld.
Hoe bedoel je dat trouwens dat het niet stuk kan gaan omdat het "AC gekoppeld" is?
Ik heb er nog één staan. Ik denk dat ik toch de MiniMag ga misbruiken, dat kistje ken ik door en door vanwege het c21F-fycFaI[/media] en die sleept ook makkelijk nog 300 gram meuk mee.Is er nog ergens zo'n nemo barebone verkrijgbaar?
Weet iemand nog een FF7 (35Mhz) te koop voor het FPV vliegen ?
Ik heb er nog één staan. Ik denk dat ik toch de MiniMag ga misbruiken, dat kistje ken ik door en door vanwege het [URL="[/URL] en die sleept ook makkelijk nog 300 gram meuk mee.Is nieuw in doos, vaste prijs €32,50 incl. verzenden. PB maar bij interesse.
![]()
Weet iemand nog een FF7 (35Mhz) te koop voor het FPV vliegen ?