Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Woow mannen,
jullie gaan effe heel kort door de bocht!
Ik ga akkoord indien volgende voorwaarden voldaan zijn;
-mooi clean veld,
-redelijke afstand van de bewoonde wereld
-en ENKEL in die bepaalde richting vliegen
Sander waar heb jij die tape vandaan met gekruist glasvezel erin.
Dit zie ik je gebruiken als scharnieren.
Na googlen kwam ik niet verder dan 3m 8959 maar is alleen te koop in dozen van 18 rollen :roll:
Dit bedoel ik:
![]()
Nou ja...............er staat hier dan één boom, vooruit.....ik geef het toe
Taco.
ik wil ook zo graag fpven maja bijna jaar geleden een 2,4ghz zender gekocht en dat gaat nou net niet zamen
gekke vraag. Loop me het apezuur te zoeken naar Futaba connectoren voor op de trainerpoort van FF7, FF9, FF10 en zo verder.. die beetje platte ....
Kan die %*#(*^$@ dingen nergens vinden... of ik zoek niet goed...
iemand enig idee?
Maar gaat wel samen met een av-5.8Ghz-setje.
voorbeeld:
New FPV582 5.8 GHz 200mW Plug and Play System A/V 5.8 GHz FPV wireless system for FPV [FPV582] - $99.99 :: Hobby Wireless - FPV Store - The Best in Wireless System
Taco.
Nou net is de easystar ook overledenNa de crash van gister had ik alles weer gelijmd,
maar dit mocht niet baten. Na alle reparaties die remy en daarna ik ook nog eens hebben gemaakt is hij onbruikbaar geworden. Ik gooide hem op en trok meteen vol naar links vol de grond in. Hele neus kapot en weer de vleugelbevestiging. Dus maar even een nieuwe bestellen. Of weet iemand anders nog een leuk airframe waar mijn setupje op kan:
2200kv 30amp outrunner.
30amp esc.
4000mah 3s lipo
hxt 900 servo's
en natuurlijk de fpv gear.
Ik zit een beetje krap bij kas dus niet veel meer dan 60-70 euro.
Of zal ik eens gaan knutselen met depron? Iemand nog ideeën.
Mvg Hugo Janse
RIP Easystar