Het grote FPV (First person view) draadje.

Zo te zien hebben jullie weer lol gehad. Volgens mij spreken jullie de laatse tijd veel af. Het is echt weer tijd voor een 4e meet. Deze hele week perfect vliegweer zit ik te wachten op een easystar :(
Remy heb je mischien zin om samen met mij die easystar inelkaar te steken?
Lijkt mij heel leerzaam.

mvg Hugo Janse

haha Robert wat was het weer leuk gister.
Opnieuw een zeer leerzame dag, om daarna weer tot rust te komen met wat FPV vliegen:).
Dat je door die boomrij vloog was natuurlijk een hoogtepunt, je deed dat zo goed!
De vleugel is in aanbouw:).

Hugo, man, als ik tijd had had ik het over wogen. Ik moet hier een nieuwe FPV kist bouwen voor iemand, ik moet mijn een eigen nieuwe FPV kist maken, ik moet geld verdienen, en daarna..kan ik geen kist meer zien;)

Ach een EZ heb je zo in elkaar gestoken, daar kan niet veel mis aan gaan. Gebruik de oude ez als voorbeeld ( uhh, laat de neus heel!) dan kom je al een enorm eind.

Wat een leuk filmpje Harm!
Grappig dat je jezelf nu eens ziet vliegen:P

Inderdaad, Niels stond even met geknepen billetjes toen hij z'n nieuwe kist door de bomen zag gaan:P.
Leuk, nu kunnen we vanavond eens met zijn 3'en vliegen!

Laatst bewerkt:
Ja leuk filmpje. Ik geloof dat we er steeds handiger in worden :)
Het groen rond het veld is ondertussen ook aardig gegroeid zag ik :)

Mooi cameratje hoor :D , als ik het goed heb is dit dezelfde als remy's 1 dollar camera? Ik heb iig het grote broertje met 540 tvl en een osd, ook erg aan te raden( ook 12 volt)

Jup,

Da's dezelfde:). Gigantisch fijne allrounder, kun je ook mee savonds mee vliegen, in tegenstelling tot de meeste cams.
Leo wat is er mis met een 12v camera? Zo werkt Immersion met een 5v uit, maar da's dan ook alles. Meeste vliegen met een 3s waardoor je direct de camera kan voorzien van de juiste spanning. Ideaal.

met een 3s is het niet zo'n probleem, moet goed kunnen. Meeste "klanten" zitten nog op 2s en die hangen dan aan wat lagere spanningen met de cams. hebbe ze een 12v dan zitten ze meetsal met 2 lipo's..
eigenlijk ook zonde want als je met een OSD werkt heb je alles op 1 lipo en weet je ook hoeveel purrie je nog hebt. heb het zien gebeuren dat camera stopte maar kistje vloog nog (heel even).. :)

die KX191 vind ik zelf een mooi dingetje en is ook 12v... ;) heb dat vorige ook heel erg vroeg neergezet en bedoelde eigenlijk andersom ;)
Zo vroeg ben je meestal nog niet helemaal wakker... heb liever alles op 1 lipo..

Laatst bewerkt:
No prob leo:).

Heeej, die Easystar heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
Het neusje is herkenbaar, maar tevens de 900mhz setup. Zonde, omdat het weleens goed zou kunnen gaan storen wanneer je collega zijn telefoon opneemt.
( kan zijn dat er een enkele kanaal hier nét buiten valt op de 900mhz band)

Heeej, die Easystar heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
Het neusje is herkenbaar, maar tevens de 900mhz setup. Zonde, omdat het weleens goed zou kunnen gaan storen wanneer je collega zijn telefoon opneemt.
( kan zijn dat er een enkele kanaal hier nét buiten valt op de 900mhz band)
Als het zo'n setje van Hobby King is dan heb je op de zender maar 4 kanalen. De kanalen die overlappend zijn met de GSM-band kun je niet selecteren. 8) En het GSM-900 netwerk wordt alleen gebruikt door antieke telefoons er gaat heel weinig verkeer overheen omdat de meeste high-end telefoons via 1.8GHz communiceren.

Back