Alleen niet bepaald aerodynamisch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het setje 5.8ghz 200mw? Ik heb er zo een van Hobbywireless en die zien er identiek uit , ik denk namelijk ook dat ze dat zijn... De mijne werkt op een 3S LiPoWow, ze zijn snel daar bij BEVRC.
Afgelopen dinsdag het 5.8Ghz FPV setje besteld, vandaag al binnen gekregen.
Ziet er top uit. Zag op de website dat het input voltage van de TX tussen de 7 en 16V lag. Dat zou een 4S lipo dus uitsluiten.
Even navraag gedaan per email en gelijk al antwoord terug. Het zou geen probleem moeten zijn. Wat denken jullie? Gewoon aansluiten op 4S, of toch op de balance stekker en dan maar 3 cellen pakken voor max 12.6V?
Nu nog even wachten op het lcd scherm en het cameraatje uit frankrijk.
Jup...
Ik vraag me alleen af wat beter is. Gewoon op 4S (waarvan ze bij BEVRC zeggen dat het geen probleem is). Of op de balance plug aansluiten en dan maar 3 cellen pakken. Kans bestaat dan natuurlijk dat er wat onbalans in de cellen ontstaat. Maar is dat wel merkbaar met het verbruik van zo'n fpv setje. Ik heb geen idee hoe hard dat gaat?
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de tx en camera op de balance plug van een lipo? Werkt dat goed? Krijg je storing omdat je niet een aparte lipo gebruikt?
Denk jij dat ik hem gewoon op de volle 4S kan aansluiten? Het is natuurlijk waar dat 16.8V alleen bij een net geladen lipo is. Dus met een beetje gas zakt dat waarschijnlijk snel onder de 16V (en volgens de verkoper is het ook geen probleem).
Theoretisch is het mogelijk hem via de balance stekker op maar 3 cellen aan te sluiten. Zou dit een erg negatief effect hebben op de onbalans in de cellen bij een vliegduur van 10-15 minuten.
Wow, ze zijn snel daar bij BEVRC.
Afgelopen dinsdag het 5.8Ghz FPV setje besteld, vandaag al binnen gekregen.
In juni waren ze ook al snel hoor, ik had toen woensdagavond besteld en op maandag kwam het pakketje aan de deur...Ja, sinds ze naar een nieuwe koerier zijn gegaan lijkt het beter te gaan. Wacht al sinds 10 augustus op een zending via GLS.
Heeft er iemand nog een trimersion bril liggen of iets in die richting. Ben opzoek naar een passagiers brilletje.
Je inbox zit vol.
populair persoon ben jij![]()