Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of je koopt een monitor met ingebouwde analoge TV tuner, die soldeer je los en dan koppel je de AV ingang naar de ingang van de TV tuner. Ook dit werkt prima.
ntopic:
Leuke puzzle gekregen met de post.
![]()
Ik hou van 3d puzzels. Als je er niet uitkomt stuur maar naar mij door
Doet je bril het al?
Ja, dat ding heb ik ook gehad, maar vond het er niet uit zien. Heb deze maar weggedaan.
Ik vond deze mooier:
![]()
Die pan en tilt in Sven zijn link heb je niets aan. ( heb er 3 van)
Die is leuk voor de CCD killer cam o.i.d.
Interessant, kun je eens uitleggen hoe je dat doet? Wat voor spul gebruik je hiervoor en waar haal je dat? Fotootje misschien?... De camera is in siliconen gegoten voor trillingen, waterdicht maken en crashes.
Volgens mij kunnen die servo's dat best hebben hoor.Arme pan servo, daar kan je beter een metal gear met dubbele kogellagers gebruiken anders is 't na een keer een harde landing afgelopen, die HXT900s kunnen best wel wat hebben, maar dit is teveel van 't goede.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Interessant, kun je eens uitleggen hoe je dat doet? Wat voor spul gebruik je hiervoor en waar haal je dat? Fotootje misschien?![]()
Volgens mij kunnen die servo's dat best hebben hoor.
Ik gebruik de goedkoopste versie daarvan en die doen het zelfs goed met een alu frame van 80 gram (incl servo's) en een camera van 230 gram. Voor normale operatie geen problem. Neerstorten kan inderdaad de tandwieltjes beschadigen. Maar door neer te storten heb je vaak meer schade dan die 3 dollar servo'tjes...