Hallo allemaal, ik ben al een tijdje hier op het forum en in dit topic aan het rondkijken naar een easystar met eventueel een fpv setup. Maar ik wil me eerst goed orienteren. Ik heb al wel ervaring met rc auto's en een coaxiale heli maar het vliegen en fpv vliegen is helemaal nieuw voor mij. Het trekt mij aan vanwege de fantastische beelden van bovenaf. Alsof je een vogel bent.
Ik heb ook interesse om langs te komen bij de meeting. Maar heb alleen een brommer om mij zelf te vervoeren dus edam is een beetje ver vanuit mijn woonplaats. Ik wilde hierbij dus vragen of ik mischien met iemand kan mee rijden vanuit Midden Nederland naar de meeting om mij verder te informeren in de fpv vlieg wereld.
mvg Hugo Janse
Ik heb ook interesse om langs te komen bij de meeting. Maar heb alleen een brommer om mij zelf te vervoeren dus edam is een beetje ver vanuit mijn woonplaats. Ik wilde hierbij dus vragen of ik mischien met iemand kan mee rijden vanuit Midden Nederland naar de meeting om mij verder te informeren in de fpv vlieg wereld.
mvg Hugo Janse