Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog geen floaters in et echt zien vliegen.
Zou daar ook zon koe van een accu in kunnen als bij een easystar denk je?
Bij hobbyking zitten ze te miezemuizen met accus van 1300mah iig.
Ik denk dat je met QVGA problemen gaat krijgen met leesbaarheid van sommige OSD.
Die floaterjet is toch best nog een net kistje zo te zien.
Ze beweren bijna een half uur te vliegen op slechts 3s 2200mah packs,
dus met camera toestand aanboord op 2500mAh zal denk ik op ongeveer evenveel vliegtijd uit komen.
Dan moet ik toch nog eens even kijken hoe jullie dat doen met apparatuur wegproppen,
want het een en ander in de staart verstoppen is er niet bij met de floater dan, toch?
De cloudsfly rolt ook netjes, doordat de vleugels wat rechter zijn als de easystar (met rolroeren).
Hij is inderdaad sneller, zelfs de originele setup gaat prima.
Denk dat dat toch een goed fpv beginnerskistje is ook hoor...
ziet er prima uitvleugels waren standaard toch al recht? of toch nog opstaande randen?
(hoe heb je ze recht gemaakt dan evt?)
Met een stoomstrijkijzer het schuim aan de bovenkant van de vleugel eerst warm maken totdat de schuimkorrels beginnen uit te zetten. Dan plat drukken met een stapel boeken en lekker een uurtje laten liggen. Dit enkele malen herhalen tot het gewenste resultaat bereikt is. Werkte prima op de Easy Star.ziet er prima uitvleugels waren standaard toch al recht? of toch nog opstaande randen?
(hoe heb je ze recht gemaakt dan evt?)
Met een stoomstrijkijzer het schuim aan de bovenkant van de vleugel eerst warm maken totdat de schuimkorrels beginnen uit te zetten. Dan plat drukken met een stapel boeken en lekker een uurtje laten liggen. Dit enkele malen herhalen tot het gewenste resultaat bereikt is. Werkte prima op de Easy Star.![]()