Het grote FPV (First person view) draadje.

Ding dong.

Pizza?

Nee chinees :p

Net kwam mijn mikrokopter flightctrl binnen met regelaars etc.

Dat wordt leuk.

Origineel? Of Chinese kloon? In dat laatste geval ontvang ik graag details via PB (p.s. heb je je kabelset al binnen?).

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Mooi:) En dan nu gauw het ding in elkaar inc een bouwverslag en vlucht video:D!

Tnx voor de link van de servo's btw! heb ik heel veel aan.

( Btw, ik heb toenet ook even gestemd op je) Zo te zien win je hem:)!

Wel jammer dat Dadde van rcexplorer gediskwalificeerd is. Ik heb in het begin een hoop geleerd van hem!

Laatst bewerkt:
Ik zal maar niet stemmen dan hugy want ik heb nog geen fpvcommunity account. Goed dat het gisteren even mis ging met het aanmaken ervan, anders had ik ook als nieuwe account met 0 posts op je gestemd. 'K zou je niet graag willen diskwalificeren he !!

mijn stem heb je hoor Hugy

Komt dat ding nu uit een wii controller + Plus
Ik heb er beelden van gezien
Readyrc verkoopt die dingen
Ik vind ze niet echt stabiel

Laatst bewerkt:
Ik heb net van een vogeltje gehoord dat de hele video contest is afgeblazen. :(

Is me dat daar een boeltje ! David(RCExplorer) had gewoon het beste filmpje (sorry, Hugy, je had zeker wel een mooie tweede geweest) en leek te winnen. Dat was blijkbaar niet naar de zin van sommige... Dat was ineens mijn eerste en mijn laatste bezoek aan die site. 'no, thank you' voor zn mentaliteit van die admin...

Mvg,

Yep hele contest is afgeblazen. Rc explorer had overduidelijk het beste filmpje maar scheen dat hij heel veel mensen had aangezet om een account te maken en te stemmen op hem. Bijna al zijn votes waren van mensen met 0 posts. 5min op het forum en alleen op hem gestemt. Toen is hij gediskwalificeerd en stond ik opeens bovenaan. Maar nu gaat de prijs naar de februari contest.

En de mikrokopter vliegt. Remy dit moet je echt een keer proberen echt geweldig gewoon. Dit heeft echt niks meer te maken met kk of multiwii. Geen enkele setting aangepast en vliegt nu al 10x stabieler dan wat dan ook.

Hugo tof:)!

Er komt zometeen iemand kijken voor mijn oude quad.

Materialen enz zijn al besteld, dus heb ik binnenkort zo'n zelfde quad:)

heb je een filmpje van je maiden? Ben heel erg nieuwschierig naar je quad:)!

Btw, die 750 kv motoren, die jij en klaas gebruiken, kun je daar gewoon een 18A regelaar voor gebruiken? Ik zie iedereen maar gaan voor die 30A, alleen is dit volgens mij echt onzin.

Wel eens het verbruik gemeten?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik 1200kv motoren. Maar die 750kv van rctimer zijn goed te gebruiken met 18a regelaars. Maar omdat de 30A regelaars bijna niks meer wegen gebruiken veel mensen die. Ik heb hier toevallig nog 4 30A regelaars liggen van mijn oude quad :p. Kunnen dan mooi mee met de multiwii?

Ja, super:). Dan bouw ik er wel 2:) één wii voor het FPV vliegen, en één kloon voor het camera werk.

leukleuk:).

Hoe zit het trouwens met dat programmeren van het boardje. Is dat goed zelf te doen, of is dat even taaie koek..?

En dan het laatste, heb je een foto van je quad met gemonteerde apparatuur?:)

Foto komt eraan. Die maak ik vanavond nog even voor je.
Ik stuur je nog wel even een pbtje over de rest.
Progameren van welk boardje. Multiwii en mikrokopter zijn beide goed te doen.

ps. Waar zouden jullie voor gaan. 4000mah 20c 3s turnigy of de 4000mah 25c 3s nanotech. Is voor mijn quadcopter. Prijsverschil is ongeveer 10 dollar in het voordeel van de turnigy.

Laatst bewerkt:
Foto komt eraan. Die maak ik vanavond nog even voor je.
Ik stuur je nog wel even een pbtje over de rest.
Progameren van welk boardje. Multiwii en mikrokopter zijn beide goed te doen.

ps. Waar zouden jullie voor gaan. 4000mah 20c 3s turnigy of de 4000mah 25c 3s nanotech. Is voor mijn quadcopter. Prijsverschil is ongeveer 10 dollar in het voordeel van de turnigy.

Bij de nano tech kakt het voltage minder in tijdens gebruik. Dit is belangrijk voor *copters omdat die constant stroom nodig hebben.

Back