Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog ideeën voor een zinvolle regelgeving voor FPV vliegen ? wat moet er allemaal instaan, hoeveel artikelen en wie gaat de politiek verzoeken om wetswijzigingen.
En we weten allemaal hoe de man die dat zei uiteindelijk geeïndigd is :
![]()
:rolling:
ASH
Hmm, ook dat verhaal heb je kennelijk niet helemaal begrepen.
Helaas voor jou.![]()
Het niet willen posten van een foto van een opgehangen WOII partizaan met gefotoshopt bordje om zijn nek dat hij de luchtvaartwet brak omdat hij zich als FPV-er niet aan de hoogtelimieten hield, omringd door lachende SS-ers is JUIST het bewijs dat ik mijn infantiele neigingen waarvan ik zeker niet zal ontkennen dat ik ze bezit, toch redelijk onder controle heb, buiten dat dat de plank volledig mis sloeg en de discussie verder niet diende.
Provoceren is ook een kunst, en dient als gereedschap met mate ingezet te worden.
ASH
zeker weten, als er genoeg drank voorhanden is, softdrugs en lekkere wijven. Maar dat zal wel niet![]()
Niet alleen op het gebied van FPV lapt Dhr. Sassen de wetgeving aan zijn laars.So despite the fact that I usually buy all my games, as I feel the developer needs to be rewarded for their hard work, I am just going to download Crysis off of a P2P network. Here is a big 'FU' to EA, if you do not want my money, but rather charge me double because I am not physically located in the US, you deserve to be pirated.
Sander Sassen.
Bla bla bla
Mensen aan het denken zetten. En zo te zien werkt het, dus stap 1 is gezet.