Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

Gewoon de Plush uit international warehouse laten komen.
Gaat sneller dan je denkt!
En je hebt ondertussen nog tijd om te lezen, lezen, lezen, lezen.

Ik zou zeggen, kijk eens op ebay.de of zelfs in nederlandse shops zijn wel esc's te vinden.
Wel wat duurder, maar dan kun je wel vooruit.

Heb net me turnigy 9x binnen :)
26 euro importkosten :O
Maar hoe sluit ik deze aan op mijn pc? Heb het al met PPjoy geprobeerd maar die wil de drivers niet pakken

Ja maar ik wil graag simulator doen.

OK, even niet aan gedacht. Wel het juiste kabeltje? De handleiding zegt hier niets over, behalve dat er een trainer function/DSC function connector aan de achterkant zit:confused:.

Ook zit er op de zijkant een ingang voor een oplader ofzo? Waarvoor is deze?

Die is bedoeld om je zender accu (Ni-Cd) op te laden. In de gebruikershandleidingen die op internet te vinden zijn staat dat de lader meegeleverd wordt, maar volgens mij zit die er bij HK niet bij. Ik vermoed dat je de accu apart zal moeten opladen.

Groet,

Ad Bakker

OK, even niet aan gedacht. Wel het juiste kabeltje? De handleiding zegt hier niets over, behalve dat er een trainer function/DSC function connector aan de achterkant zit:confused:.

Die is bedoeld om je zender accu (Ni-Cd) op te laden. In de gebruikershandleidingen die op internet te vinden zijn staat dat de lader meegeleverd wordt, maar volgens mij zit die er bij HK niet bij. Ik vermoed dat je de accu apart zal moeten opladen.

Groet,

Ad Bakker
Ik heb het juiste kabeltje. Dit is nl gewoon een audio kabeltje. Hierna start ik PPjoy op alleen dan kan windows de drivers niet vinden :S

Er zitten normale batterijen in dus die kan ik ook los opladen

Na een tijdje met een f450 te hebben gevlogen zoek ik wat meer performance en stabiliteit voor het filmen.

Het volgende overweeg ik;

- hexa=frame syn700
- 6 x Tiger 2826 710 kv
- Gryphon powerboard
- Naza V2 met GPS
- 6 x Hobbywing ESC 40 amp premium
- 4s 4000-4500 lipo 25-50c
- 13x5 props (nog niet zeker welke)

Dat is hem om te beginnen, ik zou zeggen schiet maar ;-)

Back