Het grote Lama V3 en V4 topic

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Lama full upgrade assistentie?

Altijd minder zo'n crash! Ik heb twee deuken in de canopy die ik er maar niet uitkrijg. Heb zojuist de Xtreme Conversion Kit besteld. Zodra die binnen is wil ik m'n hele Lama onder handen nemen....metal upgrades en conversion kit doen.

Is er heel toevallig iemand in de omgeving Haarlem die mij hierbij kan assisteren? Ben zelf niet zo heel handig, en dit is de eerste keer dat ik echt aan de Lama ga schroeven.

Binnenvliegen.......tuurlijk wel
Ik heb leren vliegen in mijn Hobby kamer (3x3) en vlieg daar regelmatig nog even rond met mijn LAMA

Gr
Ferdy

Laat maar weten hoor...wil best wel eens een keertje langs komen
(alhoewel ik zeker weet dat er mensen dichtebij wonen)

gr
Ferdy

Ik ga nog een Revell medicopter kopen

Medicopter%2004402.jpg

Jaja, ik heb er al 1 en daar zou mn lama in moeten kunnen

Ik vlieg liever buiten, daar maak ik over het algemeen minder schade :P
Maar gister ook even binnen gevlogen voor het eerst, vind buiten toch leuker, kun je echt hard naar voren vliegen enzo!

Binnenvliegen.......tuurlijk wel
Ik heb leren vliegen in mijn Hobby kamer (3x3) en vlieg daar regelmatig nog even rond met mijn LAMA

Gr
Ferdy

Vet zon conversion kit! Waar heb je hem besteld? Ik krijg hem volgende week binnen!

Altijd minder zo'n crash! Ik heb twee deuken in de canopy die ik er maar niet uitkrijg. Heb zojuist de Xtreme Conversion Kit besteld. Zodra die binnen is wil ik m'n hele Lama onder handen nemen....metal upgrades en conversion kit doen.

Is er heel toevallig iemand in de omgeving Haarlem die mij hierbij kan assisteren? Ben zelf niet zo heel handig, en dit is de eerste keer dat ik echt aan de Lama ga schroeven.

Thanks Ferdy! Ik zal als de hele handel binnen is de mogelijkheden eens bekijken, hulp is meer dan welkom!

Rutger, heb de conversion kit hier besteld:
Xtreme Lama V3 Sport Conversion Kit **COMPLETE**

Kan vast beter/goedkoper, maar ik heb goede ervaringen met Alicia. :cool:
Heb gisteren trouwens even de Led Flybar getest. Ik vind het er leuk uitzien...zeker straks in combinatie met de body kit en metal upgrade!

-edit- Ik heb 25 pond betaald dus die 2 pond extra maakt me niet zoveel uit ;)
Ben wel benieuwd hoesnel jij altijd je spul binnenkrijgt ?

Hee ik heb hem daar ook gekocht, maar dan via ebay en ik was 29 pond kwijt, vaag!

Hoelang duurt bij jou meestal de verzending?

grtz

Thanks Ferdy! Ik zal als de hele handel binnen is de mogelijkheden eens bekijken, hulp is meer dan welkom!

Rutger, heb de conversion kit hier besteld:
Xtreme Lama V3 Sport Conversion Kit **COMPLETE**

Kan vast beter/goedkoper, maar ik heb goede ervaringen met Alicia. :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
In totaal heb ik GBP 25.68 betaald, dus dat ontloopt elkaar niet veel.

Spullen uit Hong-Kong komen bij mij soms sneller aan dan bestellingen uit de UK. Ik denk dat het een week heeft geduurd voordat ik de LED Flybar van Alicia ontving. NL is en blijft natuurlijk het snelst, Eskyshop is altijd erg snel met verzenden (indien op voorraad natuurlijk, hehe).

Ja Nederland blijft idd het snelst maar het is verbazend dat pakketverzendkosten vanuit de UK 3€ zijn en van Nederland naar Nederland €7, plus dat onderdelen in de UK vaak veel goedkoper zijn, neem de conversion kit ;)

In totaal heb ik GBP 25.68 betaald, dus dat ontloopt elkaar niet veel.

Spullen uit Hong-Kong komen bij mij soms sneller aan dan bestellingen uit de UK. Ik denk dat het een week heeft geduurd voordat ik de LED Flybar van Alicia ontving. NL is en blijft natuurlijk het snelst, Eskyshop is altijd erg snel met verzenden (indien op voorraad natuurlijk, hehe).

Als ze iets niet op voorraad hebben komt het niet meer :P

Wii_mote

Hallo allemaal,

Als je een echte uitdaging zoekt, is dit misschien wel iets.
Een Lama besturen met een WII-mote.

Ik heb nog veel af te stellen, maar ik denk dat ik binnenkort een testvlucht ga maken.

Groeten,
Da Solver

[URL="
- E-SKY XTREME LAMA HELICOPTER CONTROLLED BY WIIMOTE[/URL]

[URL="

Hallo allemaal,

Als je een echte uitdaging zoekt, is dit misschien wel iets.
Een Lama besturen met een WII-mote.

Ik heb nog veel af te stellen, maar ik denk dat ik binnenkort een testvlucht ga maken.

Groeten,
Da Solver

[URL="

[URL="

Wel mooi gemaakt zeg!

Mee eens, bodykit is zwaar heftig daar hoor je mij ook niets over zeggen ;)
Maar de besturing lijkt me niet echt ideaal met een wii

het oog wil ook wat toch ;)... en de kit is veel crash bestendiger

Back