Het grote Lama V3 en V4 topic

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Mixit.....

Voor geode upgrades check sowieso het xtreme spul
waarschijnlijk heb je al xtreme bladen? zo niet is dat de eerste upgrade.
dan lijkt mij :
- swash met lower hub
- extended inner
- metals bearing for main shaft
- en als laatste de bladhouders voor onder en boven as

voor snelle levering en goede prijzen bestel in al mijn lama spul bij www.miracle-mart.com

o ja: zoals ik het zie zijn de swash met lower hub en de extended inner buiten de bladen de beste upgrades om je lama beter te laten vliegen. De bladhouder zijn in mijn optiek iets minder nodig maar wel heeel mooi

Laatst bewerkt:
niks moet natuurlijk........ die combi (samen met een extended as) draait gewoon het soepelste en is in mijn optiek na de xtreme bladen die beste upgrade

ik vind het nog best wel duur allemaal, ik wil een xtreme bodykit, aangezien mn canopy en staart vernaggeld zijn (paar pagina's terug) en dat is ook al 30 euro in HK. dus dan heb ik nog 20 euro voor de rest, is in totaal 55 euro, en daarbij douanekosten enz. En als het niet mag van mn ouders dan moet ik het in NL bestellen

tja, ook op e-bay zijn natuurlijk ook genoeg goedkope setjes te vinden, vergeet alleen niet dat goedkoop heel vaak duurkoop is, beter iets door sparen dan bagger kopen

suc6 met uitzoeken he .....

Ik weet dat goedkoop duurkoop is. Daarom blijf ik ook gewoon bij xtreme, maar ik zie wel wat ik koop. Ik zal nog wel aan je tips denken

De canopy is zeker een hele goede investering, die blijft tenmindste heel. ik zou in deze volgorde adviseren:
1: xtreme canopy om je 4-in-1 te beschermen en kosten te besparen
2: xtreme bladen, die gaan (bijna) niet meer stuk en leveren meer lift
3: xtreme landing skid daarmee bespaar je véél geld :)
4: xtreme extended inner shaft V2, man wat was dát een vooruitgang! Nooit meer blade strike. De V2 versie is iets langer dan de normale inner shaft.
5:zet er normale servo armpjes op en zet de stangetjes naar de swashplate 1 gaatje verder naar buiten, nu is je heli opeens bestuurbaar!
6: dan een mooie xtreme staart erop voor de show en de stabiliteit :) Vind je 4-in-1 ook een stuk leuker dan vliegen zonder staart.
7: betere motertjes sámen met een hobbycity.com accu'tje met iets meer C's en je hebt opeens de kracht om dingetjes op te tillen :D of sneller te stijgen/recoveren na een tikje tegen het plafond van de gymzaal :s
8: bladeholders van alu

Have fun!
Jakko

hoeveel langer vlieg je met een xtreme lipo dan als de gewone ik vindt dat ik nu echt veel te kort vlieg. begint het leuk te worden is die al weer leeg:(

wat is nou eigelijk aan te raden extra standaard lipo,s

of extra extreme lipo,s??? hoeveel langer vlieg je met xtreme lipo,s

ik mijn e sky hunter nu al 3 weken maar nog steeds 1 accu nu wil ik er meer

vandaar deze vraag

Laatst bewerkt:
Hoi, ik vlieg met een Walkera HM4#3BV2.
Standaard gaat deze heli met een 3.7V 400Mah Lipo vliegen.
Ik heb er ooit een 3.7V 500Mah Xtreme Lipo bijgekregen.
Het verschil vond ik te klein om er dat stuk meer aan geld in te steken om over te stappen naar Xtreme Lipo packs.
In het begin merkte ik wel iets verschil in kracht en vliegtijd.
Maar gaandeweg (vrij vlot al) viel dat verschil weg.
Ik zou als ik jou was dus gewoon kiezen voor de standaard Lipo's.
Of............Lipo's met iets meer Mah.
Google er maar eens op.Er zijn zoveel Lipo's voor jouw heli met iets meer Mah die ook in jouw heli zullen passen en waarmee je dan langer kunt vliegen.Die Xtreme Lipo's zijn niet heilig of de beste hoor.
Sukses.
Vr Gr E

Daar vlieg je mischien 2 minuten langer mee, als het niet minder is..

Gewoon in totaal 3 lipo's dus als je nu 1 lipo hebt er 2 kopen, na 3 lipo's ben ik het al zat hoor

even een vraagje mijn Stabilizer is een beetje rond niet helemaal recht meer

maakt dat veel uit om hem stabiel te krijgen hij trekt steeds naar achteren toe of maakt steeds van die groote rondjes echt stabiel is die niet

wie weet waar dat aan kan liggen kan dt ook door de Stabilizer gebeuren??

Ben er ondertussen wel op uitgekeken eigenlijk, maar ik krijg rond 11 agustus mijn navigatie/lipo lichten, en een nieuwe antenne, en dan ga ik weer wat vliegen, maar met deze hitte kun je amper vliegen want je smelt bijna achter de zender.

Van de winter zal ik wel weer rondtoeren, als het buiten te koud is.

Back